برنامه استانی آلبرتا

مهاجرت به آلبرتا

آلبرتا یکی از سیزده استان و قلمروی کانادا است که در غرب این کشور واقع شده است. آلبرتا در همسایگی استان های ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا و هم چنین مناطق شمال غربی و ایالات متحده آمریکا قرار دارد. بخش شرقی استان را بیشتر دشت های بزرگ تشکیل می دهند، در حالی که بخش های غربی را رشته کوههای راکی پوشانده است. آلبرتا، آب و هوایی چهار فصل دارد. آلبرتا بیشترین تعداد روزهای آفتابی را در کانادا با 312 روز در اختیار دارد و به عنوان آفتابی ترین استان کانادا شناخته می شود. آلبرتا در صنعت نفت و گاز بسیار پیشرفته است و از یک اقتصاد صنعتی و خدماتی پررونق و رو به رشد برخوردار است. بزرگترین شهرهای این استان، ادمونتون و کلگری هستند و بیشتر جمعیت این استان در مناطق شهری ساکن هستند. استان آلبرتا یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در کانادا در بین مهاجران است. سالانه تعداد زیادی مهاجر از کشورهای مختلف جهان برای زندگی در این استان وارد کانادا می شوند. کیفیت بالای زندگی، برخورداری از دانشگاههای کلاس جهانی، پیشرفت و امنیت، فرصت های شغلی مناسب، هزینه پایین زندگی، زیبایی های طبیعی، رشد اقتصادی، مهاجرت پذیر بودن و هم چنین آب و هوای مناسب سبب شده است که مهاجران زیادی این استان را به سایر استان های کانادا برای کار و تحصیل ترجیح بدهند.
برنامه استانی آلبرتا کانادا

برنامه استانی آلبرتا چیست؟

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند کانادا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند. این امر دلایل زیادی دارد که شامل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی می شود. استان آلبرتا یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در بین مهاجرانی است که قصد تحصیل و کار در کانادا را دارند. برنامه مهاجرتی مزیت آلبرتا ( AAIP) که با نام برنامه استانی آلبرتا (Alberta Advantage Immigration Program) شناخته شده است، به متقاضیان این امکان را می دهد که اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

برنامه استانی آلبرتا کانادا | مشاوره مهاجرت به کانادا

برنامه های مهاجرتی مزیت آلبرتا یا همان برنامه های استانی آلبرتا کدامند؟

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) که سابقا با نام مهاجرت استانی آلبرتا (AINP) شناخته می‌شد یکی از برنامه های مهاجرتی استان آلبرتا است که به افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت، این امکان را می دهد تا از طریق کار و سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا را به دست آوردند. برنامه AAIP، خود شامل چندین برنامه است که این امکان را به افراد مختلف با شرایط متفاوت می دهد که برای گرفتن اقامت دائم کانادا نامزد شوند. در صورتی که متقاضی اصلی استطاعت مالی لازم برای تامین هزینه های همسر و فرزندان خود را داشته باشد می تواند برای آنها نیز درخواست اقامت دائم بدهد.

برنامه های مهاجرتی مزیت آلبرتا
1

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا مختص نیروی کار

برنامه AAIP، سه برنامه را برای جذب کارگران خارجی در نظر گرفته است که در استان آلبرتا مشغول به کار و زندگی هستند و یا تصمیم دارند در این استان به کار و زندگی بپردازند. این برنامه ها با هدف گسترش اشتغال و افزایش رشد اقتصادی در این استان طراحی شده اند.

1.برنامه فرصت آلبرتا کانادا (Alberta Opportunity Stream)

این برنامه مختص افرادی است که در استان آلبرتا ساکن هستند و در همان جا مشغول به کار هستند و از کارفرمای کانادایی، پیشنهاد کار دریافت کرده اند. متقاضیان شرکت در این برنامه باید بتوانند تاییدیه تاثیر مثبت بر بازار کار یا همان (Labor (Market Impact Assessment که با عنوان LMIA نیز شناخته می شود دریافت کنند و یا اینکه بتوانند یکی از مجوزهای معافیت کاری (LMIA exemption work permit) که موردتایید دولت کانادا باشد را داشته باشند. هم چنین باید بتوانند سایر معیارهای موردنیاز برای پذیرفته شدن در این برنامه شامل نوع اقامت و مجوز کاری، شغل، زبان، آموزش، پیشنهاد کار در آلبرتا و تجربه کاری را در سطح پایین تامین کنند. این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری ندارد و هم چنین نیاز به سرمایه گذاری نیز ندارد اما داشتن جاب آفر از کارفرما ضروری است. هزینه درخواست برای این برنامه 500 دلار کانادا است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

بله بله خیر

500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه فرصت آلبرتا

  1. داشتن مجوز کاری معتبر برای کار در کانادا
  2. اشتغال در یکی از مشاغل مجاز و مرتبط با برنامه در استان آلبرتا
  3. برآورده کردن معیار و ملاک دانش زبانی مطابق با شغل درخواستی
  4. داشتن حداقل مدرک دبیرستان
  5. داشتن حداقل 12 ماه سابقه کار در 18 ماه گذشته و یا 24 ماه در 30 ماه گذشته در کشور کانادا

2. برنامه اکسپرس انتری آلبرتا (Alberta Express Entry)

دولت آلبرتا می تواند از طریق این برنامه تعداد مشخصی از متقاضیان واجد شرایط را انتخاب کند و به آنها این امکان را بدهد که برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برای اقدام از طریق این برنامه لازم است که دعوت نامه دریافت کرده باشید. متقاضیان ممکن است با داشتن یکی از شرایط زیر بتوانند برای این برنامه اقدام کنند:
افرادی که در یک شغل مورد نیاز استان آلبرتا دارای سابقه کار باشند و هم چنین خویشاوندان نزدیکی در استان آلبرتا داشته باشند.
داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در بخش بهداشت و داشتن مجوز متناسب با آن نیز یکی دیگر از شرایط موردنظر است.
داشتن یک پیشنهاد شغلی برای یک شغل فنی مجاز از یک کارفرمای آلبرتایی در حوزه فناوری های مجاز نیز می تواند یکی از گزینه های موردنظر باشد.
داشتن تجربه کافی و مناسب برای پشتیبانی و تامین نیازهای نیروی کار در بخش های حساس و مهم همچون کشاورزی، ساخت و ساز و گردشگری و مهمانداری می تواند بسیار کمک کننده باشد.
این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری دارد و می توان هم با داشتن پیشنهاد کاری و هم بدون آن برای این برنامه اقدام کرد. برنامه اکسپرس انتری آلبرتا، نیاز به سرمایه گذاری ندارد و هزینه درخواست آن 500 دلار کانادا است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

بله

خیر

هم بله، هم خیر

خیر

500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه اسکیل ورکر آلبرتا از طریق اکسپرس اینتری

  1. حضور داشتن در لیست متقاضیان اکسپرس انتری کانادا
  2. ابراز علاقه و تمایل برای اقامت دائم در استان البرتا
  3. اشتغال در یکی از مشاغلی که به رشد و توسعه اقتصادی آلبرتا کمک می کند.
  4. کسب حداقل 300 امتیاز در سیستم امتیازبندی اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای همچون سن، تحصیلات، تجربه کاری و زبان
  5. داشن پیشنهاد شغلی و یا اشتغال در یک شغل فنی واجد شرایط در صورت تمایل برای شرکت در برنامه مسیر فناوری تسریع‌شده

3. برنامه سریع فناوری آلبرتا کانادا (Alberta Accelerated Tech Pathway)

متقاضیان اکسپرس انتری که در حوزه فناوری و تکنولوژی مشغول به فعالیت هستند ممکن است برای برنامه مهاجرتی تسریع شده و جدید آلبرتا واجد شرایط باشند. استان آلبرتا این مسیر تسریع شده را برای نیروی کار بخش فناوری در راستای مهاجرت به کانادا راه اندازی کرده است. کسانی که در حوزه فناوری مشغول به کار هستند باید در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال پروفایل داشته باشند و هم چنین برای اکسپرس انتری آلبرتا نیز واجد شرایط باشند. این برنامه به کسانی که در حوزه فناوری در داخل و یا خارج کانادا مشغول به کار هستند این امکان را می دهد تا در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از یکی از مشاغل مرتبط با فناوری در استان آلبرتا، در مدت زمان 6 ماه اقامت دائم دریافت کنند. رسیدگی به درخواست های متقاضیان این برنامه در اولویت قرار دارد و مورد حمایت دولت آلبرتا نیز هست.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

بله بله خیر

500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه سریع فناوری آلبرتا

  1. داشتن پیشنهاد کاری در یکی از مشاغل مرتبط با حوزه فناوری در استان آلبرتا
  2. واجد شرایط بودن برای برنامه اکسپرس انتری آلبرتا

4.برنامه نوسازی روستایی آلبرتا (Rural Renewal Stream)

برنامه نوسازی روستایی آلبرتا با این هدف راه اندازی شده است که بتواند با رویکردی جامعه محور، مهاجران را جذب روستاهای استان آلبرتا کند تا رشد جامعه و توسعه اقتصادی آن محقق شود. این برنامه به جوامع روستایی استان آلبرتا این امکان را می دهد تا بتوانند افراد خارجی را برای کار و زندگی در استان آلبرتا، جذب کنند. در واقع دولت آلبرتا در تلاش است تا به کمک مردم محلی و هم چنین مهاجران خارجی، به توسعه و رشد اقتصادی روستاها کمک کند. کسانی که دارای نامه حمایتی از یک جامعه شناخته شده هستند می توانند از طریق پرتال AAIP، نسبت به ثبت درخواست خود برای شرکت در این برنامه اقدام کنند. این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری و هم چنین سرمایه گذاری ندارد، اما داشتن پیشنهاد کاری ضروری است. هزینه درخواست برای این برنامه، 500 دلار کانادا است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

بله

بله

خیر

500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه نوسازی روستایی آلبرتا

  1. داشتن پیشنهاد کاری معتبر و تمام وقت از یک کارفرمای آلبرتایی برای کار در یک جامعه مشخص
  2. موجود بودن شغل مجاز در لیست مشاغل مورد نیاز استان آلبرتا
  3. داشتن حداقل 12 ماه سابقه کار تمام وقت در یکی از شغل های مجاز در 18 ماه قبل از درخواست که می تواند شامل سابقه کار در آلبرتا، سایر استان های کانادا و هم چنین خارج از کانادا باشد.
  4. برآورده کردن معیار حداقل دانش زبانی ممکن
  5. داشن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان
  6. داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و سایر اعضای خانواده
2

برنامه‌های مهاجرتی استان آلبرتا برای کارآفرینان

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا مختص کارآفرینان، خود شامل 4 برنامه می شود که در آن افرادی که قصد دارند در آلبرتا یک بیزنس خریداری و یا راه اندازی کنند می توانند شرکت کنند. این برنامه ها که با نام برنامه های کارآفرینی شناخته می شوند به کارآفرینان این امکان را می دهند تا بتوانند کسب و کار خود را به راحتی در آلبرتا راه اندازی کنند و زندگی موفقی را شروع کنند.

1. برنامه کارآفرینی مزرعه داری آلبرتا Farm Stream:

این برنامه مختص افرادی است که تجربه کافی در مزرعه داری دارند و هم چنین از منابع مالی کافی نیز برخودار هستند و قصد دارند یک مزرعه جدید در استان آلبرتا راه اندازی کنند و یا یکی از مزارع موجود در این استان را خریداری کنند. متقاضی این برنامه باید درخواست خود را به همراه طرح کسب و کار پیشنهادی خود برای بررسی ارسال نمایید. سپس AAIP با وزارت کشاوری آلبرتا مشورت می کند تا مطمئن شود که طرح پیشنهادی قابلیت اجرا را دارد و می تواند نیازهای این بخش را تامین کند. در صورتی که AAIP به این نتیجه برسد که طرح پیشنهادی تقلبی و یا حاوی اطلاعات نادرست است ممکن است تا 5 سال فرد متقاضی نتواند برای شرکت در این برنامه درخواست بدهد.
این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری ندارد. این برنامه هم چنین نیازی به داشتن پیشنهاد کاری از کانادا ندارد. سرمایه گذاری یکی از ارکان اصلی و ضروری برای این برنامه است و هزینه درخواست برای آن 500 دلار کانادا است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

خیر

خیر

بله

500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینی مزرعه داری

  1. داشتن تجربه مدیریت مزرعه شامل دانش و تجربه در زمینه کشاورزی و دامداری، مدیریت منابع آبی و خاک و مدیریت کارکنان
  2. سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 500000 دلار کانادا در محصولات کشاورزی
  3. تاثیر مثبت سرمایه گذاری انجام شده در تولید محصولات کشاورزی، بهبود شرایط مزرعه و هم چنین تجهیزات مورد استفاده در کشاورزی
  4. ارائه یک طرح کسب و کار پیشنهادی شامل جزئیات سرمایه‌گذاری شما، هدف‌های کسب و کار، توضیحاتی درباره فعالیت‌های کسب و کار و پیش‌بینی درآمد و هزینه در پروژه

2. برنامه کارآفرینی فارغ‌التحصیلان خارجی آلبرتا Foreign Graduate Entrepreneur Stream:

این برنامه مختص فارغ التحصیلان بین المللی واجد شرایط است که خارج از خاک کانادا به تحصیل پرداخته اند و مایلند یک کسب و کار نوآورانه در آلبرتا راه اندازی کنند. این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری ندارد و نیازی به پیشنهاد شغلی نیز نیست. انجام سرمایه گذاری در این برنامه اجباری است و هزینه درخواست برای این برنامه 3500 دلار کانادا است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

خیر

خیر

بله

3500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینی فارغ‌التحصیلان آلبرتا

  1. داشتن حداقل 6 ماه سابقه کاری تمام وقت در زمینه مالکیت و یا مدیریت یک بیزنس
  2. ارائه طرح کسب و کاری پیشنهادی با پیش بینی های مالی شامل توضیحاتی در مورد کسب و کار، توانایی ها و پتانسیل ها، بازارهای هدف و پیش بینی میزان درآمد و هزینه
  3. داشتن مدرک تحصیلی تکمیلی از یک موسسه خارجی مورد تایید دولت کانادا و هم چنین اتمام دوره تحصیلی ظرف مدت 10 سال گذشته
  4. توضیح و تبیین کسب و کار خود در قالب اسلایدهای تصویری به مدت 10 دقیقه
  5. داشتن مهارت زبانی موردنیاز برای این برنامه
  6.  در اختیار داشتن مالکیت 34 درصد از سهام شرکت در داخل کلگری و ادمنتون و 51 درصد در خارج از این دو شهر
  7.  سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 100000 دلار کانادا در مناطق شهری و یا 50000 دلار در یکی از مناطق غیرشهری
  8.  داشتن تمکن مالی کافی برای راه اندازی کسب و کار و هم چنین تامین هزینه های زندگی خود و خانواده تان
  9. داشتن نامه پیشنهادی از یک نهاد موردتایید AAIP

3. برنامه کارآفرینی فارغ‌التحصیلان آلبرتا کانادا Graduate Entrepreneur Stream

برنامه کارآفرینی فارغ التحصیلان به فارغ التحصیلان بین المللی موسسات تحصیلات تکمیلی مورد تایید آلبرتا این امکان را می دهد تا بتوانند در استان آلبرتا کسب و کار راه اندازی کنند و برای اقامت دائم کشور کانادا درخواست بدهند.
این برنامه نیاز به پروفایل اکسپرس انتری ندارد و داشتن پیشنهاد کاری نیز مورد نیاز نیست. انجام سرمایه گذاری اجباری است و برای درخواست برای این برنامه مبلغ 3500 دلار کانادا نیز مورد نیاز است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

بله

خیر

بله

3500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینی فارغ‌التحصیلان آلبرتا

  1. تحصیل در یک موسسه معتبر در استان آلبرتا به مدت حداقل 2 سال
  2. داشتن مجوز کار معتبر بعد از فارغ التحصیلی به منظور کسب تجربه کاری
  3. داشتن دانش زبانی مورد نیاز و تعیین شده برای این برنامه
  4.  ره اندازی یک کسب و کار جدید و یا مالکیت 34 درصد از یک کسب و کار موجود و فعال

4. برنامه کارآفرینان مناطق روستایی استان آلبرتا Rural Entrepreneur Stream

برنامه کارآفرینان مناطق روستایی به کارآفرینان این امکان را می دهد تا در یکی از جوامع روستایی آلبرتا، کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند و یا یک کسب و کار خریداری کنند. حداقل میزان سرمایه گذاری در این برنامه 100000 دلار کانادا است.
این برنامه به پروفایل اکسپرس انتری نیازی ندارد. داشتن پیشنهاد کاری برای این برنامه اجباری نیست. سرمایه گذاری به مبلغ تعیین شده اجباری است و 3500 دلار کانادا نیز برای در خواست برای این برنامه مورد نیاز است.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط مورد نیاز با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه‌گذاری

هزینه درخواست

خیر

بله

خیر

بله

3500 دلار کانادا

شرایط لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینان مناطق روستایی آلبرتا

  1. داشتن حداقل 3 سال سابقه کار به عنوان مدیر و یا مالک بیزنس و 4 سال سابقه کار به عنوان مدیر ارشد در 10 سال گذشته
  2. داشتن حداقل مدرک تحصیلی دبیرستان مورد تایید کانادا
  3. توانایی برآورده کردن حداقل دانش زبانی مورد نیاز
  4. داشتن حداقل دارایی معادل 300000 دلار کانادا متعلق به متقاضی اصلی و یا همسرش
  5. سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 100000 دلار کانادا
  6. داشتن نامه حمایتی از جامعه شهری و یا روستایی
برنامه استانی آلبرتا کانادا | مشاوره مهاجرت به کانادا

برنامه استانی آلبرتا کانادا در یک نگاه

برنامه مهاجرت آلبرتا برای هر کدام از روش های زیرمجموعه اش شرایط خاصی دارد که ممکن است با سایر روش های دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال، روش اکسپرس انتری آلبرتا نیازی به دعوت نامه ندارد در حالی که مسیر سریع فناوری آلبرتا مستلزم داشتن جاب آفر از کارفرمای کانادایی است. هم چنین برخی از روش ها، مستلزم داشتن سابقه کار در استان آلبرتا است در حالی که سایر روش ها نیازی به سابقه کار در این استان ندارد. در جدول زیر برنامه مهاجرت آلبرتا به صورت کلی توضیح داده شده است.
برنامه استانی آلبرتا کانادا

برنامه

نیاز به جاب آفر

هم راستا با اکسپرس انتری

آیا در حال حاضر فعال است؟

توضیحات

فرصت آلبرتا

بله

خیر

بله

باید تجربه کاری در استان داشته باشید

اکسپرس انتری استان آلبرتا

خیر

بله

بله

تجربه کاری در استان داشته باشید یا یکی از بستگان درجه یک شما شهروند یا مقیم آلبرتا باشد.

مسیر سریع فناوری آلبرتا

بله

بله

بله

یک کار دائم در آلبرتا داشته باشیدیا یک جاب آفر در آلبرتا داشته باشید.

نوسازی روستا

بله

خیر

بله

باید قصد و قابلیت زندگی و کار در یک جامعه روستایی در آلبرتا را داشته باشید.

روستا

خیر

خیر

بله

-

فارق التحصیلان کارآفرین

خیر

خیر

بله

تحصیلات خود را در آلبرتا به اتمام رسانده باشید.

فارق التحصیلان بین المللی کارآفرین

خیر

خیر

بله

-

کار آفرینان روستایی

خیر

خیر

بله

نامه پشتیبانی از سوی یکی از انجمن های روستایی آلبرتا داشته باشید.

هزینه برنامه های مهاجرتی مزیت آلبرتا

هزینه برنامه های مهاجرتی مزیت آلبرتا

برنامه های مهاجرتی آلبرتا مانند سایر برنامه های مهاجرتی دیگر هزینه های خاصی دارند که عمدتا شامل هزینه های بررسی پرونده توسط اداره مهاجرت کانادا است. این هزینه ها بسته به نوع برنامه متغییر است. بدیهی است در مورد برنامه های مهاجرتی از طریق کارآفرینی علاوه بر هزینه بررسی پرونده، متقاضی موظف است به میزان تعیین شده سرمایه گذاری انجام دهند تا بتواند برای شرکت در برنامه های کارآفرینی و کسب اقامت دائم کانادا اقدام کند. برای اطلاع دقیق از هزینه مهاجرت به آلبرتا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با دکتر علیرضا صفامهر تماس گرفته و بروز‌ترین اطلاعات را دریافت کنید.

مهاجرت به آلبرتا زیر نظر مشاور و وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

برنامه های مهاجرت کاری و سرمایه گذاری از پیچیدگی ها و سختی های خاص خود برخوردار هستند که نیازمند دقت، تجربه، تخصص و دانش کافی در این زمینه است. انجام امور مهاجرتی بدون کمک گرفتن از یک مشاور و وکیل رسمی، کاری بسیاری سخت و با ریسک بالا است چرا که با توجه به عدم شناخت از مراحل و مسیر برنامه موردنظر، امکان ارتکاب خطا و در نتیجه رد شدن پرونده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. دکتر صفامهر، به عنوان کارشناس و وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا با بهره گیری از تجربیات و دانش خود در زمینه مهاجرت به کانادا و با اتکا به صدها پرونده مهاجرتی موفق در زمینه مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به کانادا از جمله استان آلبرتا، به شما کمک می کند تا بتوانید با ارامش خاطر و به دور از هر گونه نگرانی پرونده مهاجرتی خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانید و اقامت دائم کانادا را برای خود و اعضای خانواده تان کسب کنید.

وکیل رسمی مهاجرت به کانادا | مشاور رسمی مهاجرت به کانادا | وکیل مهاجرت کانادا

شرایط زندگی در استان آلبرتا کانادا

استان آلبرتا با داشتن طبیعتی زیبا و بکر، کیفیت بالای زندگی، فرصت های شغلی فراوان و هزینه های زندگی مناسب و معقول یکی از بهترین استان های کانادا برای خانواده ها است. کیفیت بالای زندگی این استان را به یکی از جذابترین و محبوب ترین استان ها در بین مهاجران تبدیل کرده است. حداقل دستمزد در استان آلبرتا یکی از بالاترین دستمزدها در بین استان های کانادا است. حداقل دستمزد تعیین شده در استان آلبرتا 15 دلار کانادا است. متوسط درآمد سالیانه خانواده ها در استان آلبرتا با احتساب کسر مالیت حدود 91000 دلار کانادا است که از متوسط درآمد کانادا که حدود 73000 دلار است بیشتر است. هزینه زندگی در استان آلبرتا با در نظر گرفتن هزینه مسکن حدود 2000 دلار کانادا اسست. هزینه زندگی در شهر ادمنتون حدود 1928 دلار کانادا و در شهر کلگری حدود 2070 دلار کانادا است.

مهاجرت تحصیلی به آلبرتا کانادا

استان آلبرتا دارای موسسه‌های آموزشی و دانشگاه‌های بسیار پیشرفته است که پذیرای دانشجویان و دانش آموزان خارجی است. این استان امکان تحصیل را برای این افراد فراهم کرده است و فرصت‌های شلغی مناسبی در اختیار فارغ التحصیلان این مراکز آموزشی قرار می‌دهد. تحصیل در مراکز آموزشی استان آلبرتا فرصتی بی‌نظیر است برای دانشجویان خارجی که قصد مهاجرت به این استان را دارند.

برنامه استانی آلبرتا کانادا | مشاوره مهاجرت به کانادا

سوالات متداول برنامه استانی آلبرتا

حداقل امتیاز مورد نیاز برای سیستم اکسپرس انتری آلبرتا چقدر است؟

حداقل امتیاز مورد نیاز برای اکسپرس انتری آلبرتا 300 امتیاز است.

آیا امکان مهاجرت به آلبرتا بدون داشتن پیشنهاد شغلی ممکن است؟

بله، برای برخی از برنامه های مهاجرت به آلبرتا نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی ندارید با این حال داشتن یک پیشنهاد شغلی مناسب می تواند شانس شما را افزایش دهد.

چه نمره آیلتسی برای برنامه مهاجرت استان آلبرتا مورد نیاز است؟

برنامه های مهاجرت استانی آلبرتا این امکان را به شما می دهد که با داشتن نمره آیلتس پایین اقدام کنید. حداقل نمره آیلتس مورد نیاز 4.5 است.

اکسپرس انتری آلبرتا چقدر طول می کشد؟

این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل کامل بودن پرونده، واجد شرایط بودن، اطلاعات و مدارک و هم چنین تعداد پرونده های در دست بررسی می شود.

مهاجرت از طریق برنامه استانی آلبرتا برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه استانی آلبرتا برای کارآفرینان و کارکنان در این استان مناسب است. اما هریک از این برنامه ها شامل زیر مجموعه های مخصوص به خود هستند.

چقدر زمان برای اکسپرس اینتری آلبرتا مورد نیاز است؟

مدت 3 تا 4 ماه باید منتظر بمانید تا درخواست شما مورد بررسی قرار بگیرد. این مدت زمان ممکن است بسته به یک سری عوامل مانند کیفیت درخواست، حجم درخواست های دریافتی و … بیشتر شود.

تعداد مهاجرانی که سالانه قصد مهاجرت به استان آلبرتا را دارند چند نفر است؟

تعداد مهاجرانی که سالانه قصد مهاجرت به استان آلبرتا را دارند، بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره مهاجرت کانادا، 40 هزار نفر است.

1 فکر در مورد “ برنامه استانی آلبرتا

  1. مریم گفت:

    آیا مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی آلبرتا هزینه بالایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *