مهاجرت به پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (Prince Edward Island) یکی از استان های کانادا به شمار می رود که در منطقه آتلانتیک کانادا واقع شده است. خلیج سنت لارنس در شمال و هم چنین نوا اسکوشیا در جنوب این استان واقع شده اند. استان پرنس ادوارد توسط تنگه نورثامبرلند در جنوب و غرب از استان‌های نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک جدا می شود. این استان به عنوان یکی از کم جمعیت ترین و کم مساحت ترین استان های کانادا به شمار می رود. جمعیت این استان در حدود 166 هزار نفر و مساحت آن 5660 کیلومتر مربع است. اما علیرغم وسعت و جمعیت کم آن، یکی از استان های توسعه یافته و رو به رشد کانادا است. اقتصاد این کشور بیشتر به کشاورزی و هم چنین صنایع دریایی وابسته است. زبان رسمی مردم استان پرنس ادوارد، انگلیسی است و شهرهای شارلوت تاون، سامرساید، استراتفورد، کورنوال و تری ریورز مهمترین شهرهای این استان را تشکیل می دهند.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

مهاجرت به پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد با توجه به برنامه های مهاجرتی که در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داده است مایل است که بتواند نیروی کار مورد نیاز خود را جذب کند تا علاوه بر جبران کمبود نیروی کار خود بتواند زمینه ی رشد اقتصادی خود را نیز فراهم کند. متقاضیان واجد شرایط نیز می توانند با مهاجرت به این استان علاوه بر بهره مندی از مزایای بی شمار زندگی در این استان، فرصت کسب اقامت دائم کانادا را نیز به دست آورند.
پرنس ادوارد به مانند سایر استان های کانادا مزایای زیادی را در زمینه مهاجرت به مهاجران این استان ارائه می دهد. هزینه‌های پایین، کیفیت بالای زندگی، دسترسی به مراکز آموزشی و کالج ها و دانشگاههای باکیفیت و امکانات بهداشتی و درمانی این استان را به یکی از جذاب ترین و مناسب ترین استان های کانادا برای مهاجرت تبدیل کرده است. با توجه به اینکه جزیره پرنس ادوارد در نزدیکی خلیج سنت لارنس و تنگه نورثامبرلند واقع شده است، در تابستان آب و هوایی معتدل دارد اما در زمستان هوا، سرد و یخبندان است. زمستان پرنس ادوارد طولانی تر است و فصل پاییز اغلب با بارش باران همراه است. هزینه زندگی در استان پرنس ادوارد در مقایسه با سایر استان های کانادا بسیار مقرون به صرفه است. متوسط هزینه زندگی در این استان برای یک نفر بین 700 تا 1400 دلار کانادا با توجه به سبک زندگی فرد متغیر است.

برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) چیست؟

برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد در واقع با هدف سرعت بخشیدن به فرایند مهاجرت افراد واجد شرایط و دارای معیارهای تعیین شده از سوی استان طراحی شده است. این معیارها در راستای تحقق چهار هدف اصلی تعیین شده است: تامین نیروی کار ماهر و متخصص، افزایش جمعیت و دستیابی به اهداف تعیین شده، و هم چنین هدف های فرهنگی و اجتماعی. این استان مکانی بی نظیر برای کار و زندگی است که توانسته است مهاجران زیادی را از نقاظ مختلف جهان جذب کند و از تنوع فرهنگی و هم چنین رونق اقتصادی خوبی برخوردار باشد. بیشتر مهاجران، شهر شارلوت تاون را در این استان برای مهاجرت انتخاب می کنند.
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد

انواع روش های مهاجرت به پرنس ادوارد کدامند؟

برای مهاجرت به استان پرنس ادوارد روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش ها برای گروه خاصی از متقاضیان طراحی شده است و شرایط خاصی نیز دارد. مهمترین روش های مهاجرت به استان پرنس ادوارد در زیر شرح داده شده است. برنامه NSNP شامل چندین طرح مختلف مهاجرتی است، از جمله:
1

دسته نیروی کار پرنس ادوارد کانادا Labor Impact Category

این برنامه برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی راه اندازی شده است که مهارت ها و تجارب مورد نیاز برای بازار کار جزیره پرنس ادوارد را دارند. این برنامه به سه دسته کلی شامل برنامه اسکیل ورکر، برنامه نیروی کار ضروری و هم چنین برنامه فارغ التحصیلان بین المللی تقیسم می شود.

روشهای مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق تاثیر نیروی کار

روشهای مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق تاثیر نیروی کار به سه روش تقسیم می شوند. هر کدام از این روش ها با هدف جذب گروهی از نیروهای کار طراحی شده است.

این برنامه مهاجرتی برای افرادی مناسب است که در حال حاضر در استخدام یک کارفرمای پرنس ادواردی قرار دارند و کارفرمای آنها می تواند در بحث اخذ اقامت دائم از آنها حمایت کند. این برنامه برای مشاغل نیمه تخصصی و یا مشاغلی که نیاز به تخصص خاصی ندارد در نظر گرفته شده است.

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی مختص داشنجویانی است که به تازگی از یکی از دانشگاهها و یا کالج های استان پرنس ادوارد فارغ التحصیل شده اند، راه اندازی شده است. البته باید یکی از کارفرماهای این استان از قبل شما را به استخدام خود در آورده باشد. متقاضیان این برنامه در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول به کار خواهند شد.

شرایط کلی مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق تاثیر نیروی کار

شرایط مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق تاثیر نیروی کار

داشتن حداقل 21 سال و حداکثر 55 سال سن
داشتن پیشنهاد شغلی دائم و تمام وقت و یا دو ساله از یکی از کارفرمایان پرنس ادوارد
داشتن استطاعت مالی کافی برای مهاجرت و زندگی در این استان
مصمم بودن برای اقامت در این استان
داشتن حداقل نمره زبان CLB4

شرایط مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق تاثیر نیروی کار به تفکیک برنامه ها

  • داشتن پیشنهاد کاری در یکی از مشاغل راننده کامیون، نماینده خدمات مشتریان، کارگر، سرور غذا و نوشیدنی و یا خدمتکار منزل
  • داشتن حداقل 6 ماه سابقه کار برای کارفرمای مربوطه
  • داشتن ویزای کار
  • داشتن حداقل تحصیلات دبیرستان
  • داشتن حداقل دو سال سابقه کار و یا تحصیلات مرتبط در پنج سال گذشته

  • داشتن پیشنهاد شغلی در NOC TEER 0,1,2,3 در ناک شغلی کانادا
  • داشتن حداقل 6 ماه سابقه کار مرتبط به رشته ی تحصیلی تان برای کارفرمای مربوطه
  • داشتن ویزای کار معتبر پس از فارغ التحصیلی
  • فارغ التحصیل شدن از یک موسسه معتبر در استان پرنس ادوارد
2

مشاغل مورد نیاز استان پرنس ادوارد PEI Occupations In Demand

با داشتن شرایط زیر می توانید برای برنامه Occupations in Demand متقاضی شوید.

شرایط برنامه Occupations in Demand

داشتن جاب آفر تمام وقت و دائم از یک کارفرمای پرنس ادواردی در یکی از مشاغل زیر:

  1. کمک بهیار
  2. راننده کامیون
  3. کارگر ساختمان
  4. نظافتچی
  5. کارگر سایر حوزه‌های تولید و فرآوری
  6. باربر
  7. اپراتور کنترل فرآیند و دستگاه‌های فرآوری غذا و نوشیدنی
  8.  قصاب صنعتی

داشتن حداقل یک سال سابقه کار

داشتن حداقل 18 و حداکثر 59 سال سن
داشتن حداقل مدرک دیپلم دبیرستان
داشتن حداقل مدرک زبان CLB 4
داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده تان
تمایل به سکونت در استان
3

اکسپرس انتری پرنس ادوارد کانادا PEI PNP Express Entry

اگر مایل به مهاجرت به استان پرنس ادوارد هستید و شرایط لازم برای اکسپرس انتری فدرال را دارید می توانید برای کسپرس انتری پرنس ادوارد کانادا اپلای کنید. در صورتی که بتوانید از طریق این برنامه نامنیشن استانی دریافت کنید، موفق خواهید شد که 600 امتیاز کسب کنید و شانس خود را برای دریافت دعوتنامه اپلای برای اقامت دائم کانادا به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

شرایط مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق اکسپرس اینتری

  • داشتن پروفایل اکسپرس انتری
  • واجد شرایط بودن برای یکی از سه برنامه اصلی مهاجرت کلاس اقتصادی فدرال شامل برنامه اسکیل ورکر فدرال، برنامه مشاغل مهارتی و فنی فدرال کانادا و یا برنامه کلاس تجربه کانادایی
  • داشتن ویزای کار پس از فارغ التحصیلی و یا ویزای اوپن ورک پرمیت

نیاز به پیشنهاد شغلی

هزینه روش اکسپرس اینتری پرنس ادوارد

زمان پردازش

خیر

300 دلار

6 ماه

4

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد : تاثیر کسب و کار در پرنس ادوارد کانادا Business Impact Category

تنها زیر مجموعه این برنامه یعنی دسته بندی ویزای کار برای افرادی مناسب است که تمایل به سرمایه گذاری در کسب و کاری در استان پرنس ادوارد را دارند تا به واسطه آن بتوانند به این استان مهاجرت کنند و اقامت دائم آن را کسب کنند. شما باید بتوانید کسب و کار خود را در این استان راه اندازی کنید و در مورد بیزنسی که در آن مشغول به فعالیت هستید اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. زمان بررسی پرونده حدودا 6 ماه و گاهی کمتر از این زمان است.

شرایط مهاجرت به استان پرنس ادوارد کانادا از طریق سرمایه گذاری

داشتن حداقل 21 و حداکثر 59 سال سن
داشتن حداقل مبلغ 600000 دلار کانادا دارایی خالص
داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان
داشتن توانایی های مدیریتی و مهارت های مربوط به آن
داشتن حداقل مدرک زبان CLB4
تمایل به کار کردن و زندگی در این استان
مدیریت کسب و کار از داخل استان پرنس ادوارد

مزایای مهاجرت به پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد در سالیان اخیر موفق شده است رشد اقتصادی بسیار بالایی را تجربه کند. این مورد در کنار سایر مزایای دیگر سبب شده است که جزیره پرنس ادوارد به یکی از استان های جذاب کانادا برای مهاجرت تبدیل شود. مهمترین مزایای مهاجرت به پرنس ادوارد عبارتند از:
مزایای مهاجرت به پرنس ادوارد-مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد

مهمترین مزایای مهاجرت به پرنس ادوارد

وجود برنامه ها و روش های مختلف برای مهاجرت به این استان
امکان دریافت اقامت دائم کانادا از طریق مهاجرت به این استان
امکان مهاجرت برای متقاضی اصلی و سایر اعضای خانواده
امکان اخذ شهروندی کانادا
امکان سفر به بیشتر کشورهای جهان بدون نیاز به داشتن ویزا
امکان تحصیل رایگان در مدارس دولتی کانادا برای بچه های زیر 20 سال
بهره مندی از زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری این استان
هزینه پایین زندگی در مقایسه با بیشتر استان های کانادا
کیفیت بالای زندگی
بهره مندی از خدمات درمانی و بهداشتی

مهاجرت به پرنس ادوارد با دکتر علی‌رضا صفامهر وکیل و مشاور رسمی سازمان مهاجرت کانادا

با توجه به اینکه هر ساله متقاضیان زیادی برای کسب اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی استان پرنس ادوارد اقدام می کنند و ظرفیت مشخصی برای جذب مهاجران در این استان در نظر گرفته شده است بدیهی است کسانی از شانس بالایی برای موفقیت در پرونده مهاجرتی شان بهره مند هستند که بتوانند بهترین روش مهاجرتی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند و مدارک مورد نیاز را به درستی و به موقع آماده و ارسال کنند. بهره گیری از مشاوره، تخصص و دانش یک وکیل متبحر و باتجربه همچون دکتر صفامهر که سالیان متمادی در عرصه مهاجرت به کانادا مشغول به فعالیت هستند می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با آرامش کامل و به دور از هر گونه نگرانی به استان پرنس ادوارد مهاجرت کنید و زندگی جدیدی را در راستای تحقق رویاهای خود در این استان شروع کنید.
مهاجرت به پرنس ادوارد با کمک مشاور رسمی سازمان مهاجرت به کانادا

تحصیل در استان پرنس ادوارد

پرنس ادوارد یکی از استان هایی است که برای دانشجویان محبوبیت زیادی دارد. این استان آب و هوای مطلوبی دارد و دارای ساکنین مهمان نوازی است. دانشگاه های پرنس ادوارد شهریه ارزان هزینه های تحصیلی پایینی دارند، به همین علت مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: ویزای تحصیلی کانادا

هزینه مهاجرت به پرنس ادوارد

هزینه مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد شامل هزینه ارائه درخواست شرکت در برنامه مهاجرتی، هزینه ترجمه مدرک، هزینه شرکت در آزمون زیان، در صورت لزوم، هزینه انجام بیومتریک، هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی، هزینه های پداخت شهریه تحصیلی، هزینه حق اقامت دائم کانادا برای متقاضی و خانواده او، هزینه تهیه بلیط هواپیما می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد با دکتر علیرضا صفامهر در ارتباط باشید.

سوالات متداول برنامه استانی پرنس ادوارد

حداقل امتیاز مورد نیاز برای اکسپرس انتری استان پرنس ادوارد چقدر است؟

حداقل امتیاز مورد نیاز برای اکسپری انتری پرنس ادوارد امتیاز 67 از 100 است.

پروسه مهاجرت به استان پرنس ادوارد از طریق برنامه استانی چقدر زمان می برد؟

معمولا فرایند مهاجرت به استان پرنس ادوارد از طریق برنامه استانی حدود 6 ماه زمان می برد.

بهترین روش برای مهاجرت به استان پرنس ادوارد چیست؟

انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به استان پرنس ادوارد بستگی به شرایط هر فرد دارد چرا که هر کدام از برنامه های مهاجرتی این استان برای گروه خاصی طراحی شده است.

آیا می توان از طریق ویزای تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد کانادا مهاجرت کرد؟

بله! امکان مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد در کانادا وجود دارد. جزیره پرنس ادوارد یکی از استان‌های کانادا است و دارای سیستم ویزای مستقل خود می‌باشد. بنابراین، برای مهاجرت به این جزیره ابتدا باید پذیرش از یکی از موسسات آموزشی در این منطقه را دریافت کنید و سپس مراحل اخذ ویزای تحصیلی را طی کنید.

آیا روند مهاجرت به استان پرنس ادوارد آسان است؟

جواب این سوال به شرایط شما بستگی دارد اما در کل فرایند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی، آسان تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *