اخذ ویزای دانش آموزی کانادا توسط وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

چرا کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت دانش آموزان محسوب می شود؟

کانادا به دلایل متعددی به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی دانش‌ آموزان شناخته می‌شود. ویزای دانش آموزی کانادا فرصتی را در اختیار دانش آموزان بین المللی قرار خواهد داد تا برای ادامه تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در مدارس دولتی یا خصوصی کانادا درخواست دهند. از جمله این موارد که چرا کانادا کشور مناسبی برای مهاجرت و تحصیل دانش آموزان است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سیستم آموزشی برتر

کانادا یکی از کشورهای دارای با کیفیت ترین سیستم‌های آموزشی جهان است. مدارس و دانشگاه‌های این کشور به ارائه آموزش با کیفیت و ایجاد محیط های آموزشی مناسب متعهد هستند.

تنوع فرهنگی

کانادا یک کشور چند فرهنگی و چند ملیتی است. دانش‌آموزان خارجی با تعامل با دانش‌آموزان از فرهنگ‌ها و ملت های مختلف می‌توانند تجربیات فرهنگی متنوعی کسب کنند. این برای رشد شخصی و تحصیلی آن‌ها بسیار مفید است.

برنامه‌های مهاجرتی دانش‌آموزی

کانادا برنامه‌های مهاجرتی خاصی برای دانش‌آموزان بین‌المللی دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد این کشور را برای تحصیل انتخاب کنند.

امنیت و کیفیت زندگی

کانادا به عنوان یکی از کشورهایی با سطح زندگی بالا و امنیت زیاد شناخته می‌شود. این ویژگی برای والدین و دانش‌آموزان مهاجری که به کانادا می‌آیند، بسیار مهم است.

فرصت‌های شغلی

بعد از اتمام دوره تحصیل در کانادا، و فارغ التحصیل شدن، دانش‌آموزان مهاجر می‌توانند از فرصت‌های تحصیل در دانشگاه ها و کالج های معتبر کانادا و همچنین فرصت های شغلی زیادی بهره ببرند. برنامه‌هایی مانند برنامه‌ی مهاجرتی استانی و فدرال این فرصت را به افراد می‌دهد.

کانادا به عنوان یک کشور مهاجرپذیر با سیستم آموزشی عالی، تنوع فرهنگی، فرصت‌های شغلی، کیفیت زندگی بالا و امنیت کافی برای مهاجرت شناخته می‌شود. این کشور برای دانش آموزان یک مقصد جذاب برای تحصیل و زندگی است.

فرم ارزیابی تحصیل در مدارس کانادا | فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

فرم ارزیابی تحصیل در مدارس کانادا

فرم ارزیابی تحصیل یکی از ابزارهای مهم در فرآیند ورود به مدارس کانادا می‌باشد. این فرم به دانش آموزان بین‌المللی فرصتی می‌دهد تا تجربه‌های تحصیلی، تخصص‌ها و مهارت‌های خود را به مدرسه ارائه دهند و به آن‌ها اجازه دهند تا به درستی ارزیابی کنند که آیا دانشجویان مناسب الزامات آموزشی و فرهنگی مدرسه هستند یا خیر. برای ارزیابی شرایط ویزای تحصیلی کانادا لطفا فرم ارزیابی تحصیل در مدارس کانادا را تکمیل کنید.

شرایط ویزای دانش آموزی کانادا

ویزای دانش‌ آموزی برای تحصیل در کانادا توسط دانش‌ آموزان بین‌المللی از کشورهای دیگر درخواست می‌شود. شرایط و پیش‌نیازهای ویزای دانش‌آموزی ممکن است برای هر دانش‌آموز و با توجه به برنامه تحصیلی متفاوت باشد، اما معمولاً عواملی مانند مدرک تحصیلی، اثبات توانایی مالی و تمکن مالی کافی و پذیرش از یک مؤسسه تحصیلی در کانادا برای ویزا لازم است. در ادامه به برخی از موارد مهم مرتبط با ویزای دانش‌آموزی کانادا اشاره خواهم کرد:

پذیرش در یک مؤسسه تحصیلی معتبر

ابتدا باید از یک مدرسه خصوصی یا دولتی معتبر در کانادا در یکی از دوره های ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان پذیرفته شوید. باید مدارک تحصیلی و مصاحبه‌های مورد نیاز را برای اخذ پذیرش انجام دهید.

اثبات توانایی مالی

شما باید قادر به اثبات توانایی مالی برای تامین هزینه‌های تحصیلی و زندگی در کانادا و پرداخت شهریه مدرسه باشید.

مدارک پزشکی و سلامت

باید بررسی و معاینه های پزشکی مورد نیاز را برای اثبات عدم بیماری انجام دهید.
داشتن سن حداکثر 18 سال برای تحصیل در مقاطع تحصیلی تا پایان دوره دبیرستان در کانادا، همراهی یکی از والدین (پدر یا مادر) به همراه دانش آموز در کانادا یا در صورت عدم همراهی والدین داشتن سرپرست قانونی در کانادا (کاستودین) و یا زندگی به همراه یک خانواده کانادایی هوم استی (HomeStay) و یا زندگی در خوابگاه و اثبات اینکه پس از پایان تحصیل کانادا را ترک خواهید کرد از جمله دیگر شرایط اخذ ویزای دانش آموزی کانادا است.

مدارک لازم برای ویزای دانش آموزی کانادا

برای اخذ ویزای دانش‌آموزی کانادا، شما باید مدارک و اسناد مختلفی را تهیه کنید. این مدارک و اسناد ممکن است بر اساس وضعیت شما و مؤسسه تحصیلی مورد نظر تغییر کند، اما در کل به موارد زیر نیاز دارید:

نامه پذیرش از مدرسه

ابتدا باید در یک دانشگاه، کالج، یا مدرسه معتبر در کانادا پذیرش دریافت کنید. این پذیرش باید مشخصات دوره تحصیلی، مدت زمان تحصیل، هزینه‌ها و شرایط دیگر را شامل شود.

مدارک تحصیلی

شما باید مدارک تحصیلی خود را ارائه دهید. این مدارک تحصیلی شامل اسکن مدرک و ریز نمرات تحصیلی دو سال گذشته و ترجمه معتبر این مدارک به انگلیسی می‌باشد. عکس‌ پرسنلی با سایز 3.5 در 4.5 برای اخذ ویزا.

مدارک هویتی

اسکن پاسپورت معتبر به همراه صفحات مهر دار، اسکن ترجمه شناسنامه به همراه کپی فارسی، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل.

همچنین ارائه و اسکن مدارک دیگری از جمله ترجمه نامه اجازه خروج از کشور، ترجمه گواهی حضانت، نامه کاستودین یا مدرک ثبت نام در خوابگاه دانش آموزی و یا هوم استی، ارائه نامه استادی پلن، نامه دفاعیه وکیل در صورتی که وکیل دارید، فرم های مربوط به ویزای تحصیلی و انجام انگشت نگاری (بایومتریک) نیز الزامی می‌باشد.

مدارک و شرایط ممکن است به مرور زمان تغییر کنند، بنابراین توصیه می‌شود از مشاوره حرفه‌ ای جناب آقای دکتر علیرضا صفامهر وکیل و مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا در تهیه مدارک و انجام مراحل مختلف اخذ ویزا کمک بگیرد، تا این مراحل را به راحتی و بدون تجربه ریجکت شدن‌ سپری کنید.

مدارک لازم برای ویزای دانش آموزی کانادا | مهاجرت به کانادا از طریق ویزای دانش آموزی

مدت زمان صدور ویزای دانش آموزی کانادا چقدر است؟

مدت زمان صدور ویزای دانش‌ آموزی کانادا ممکن است بسته به موقعیت و شرایط زمانی مختلف متغیر باشد. در بعضی موارد، ممکن است ویزای دانش‌ آموزی به سرعت صادر شود، در حالی که در موارد دیگر ممکن است، زمان بیشتری طول بکشد. به طور کلی این پروسه بین 2 هفته تا 6 ماه ممکن است به طول بینجامد. عواملی که می‌توانند مدت زمان صدور ویزای دانش‌آموزی را تحت تأثیر قرار دهند عبارتند از:

زمان تکمیل مدارک و اسناد

اطمینان حاصل کنید که تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز به درستی تکمیل و ارائه شده باشند. اگر هر گونه اطلاعات یا اسنادی از شما درخواست شود، باید به موقع و با دقت این اطلاعات را فراهم کنید و در سایت اداره مهاجرت کانادا آپلود نمایید.

زمان بررسی مدارک در سفارت

سفارت کانادا مسئول بررسی و ارزیابی درخواست‌های ویزاست. مدت زمان بررسی در سفارت ممکن است متغیر باشد. در شرایطی مانند همه گیری کووید 19 پروسه ارزیابی کیس های تحصیلی کانادا و کلیه ویزاها به کندی صورت می‌گرفت. بعضی مواقع هم ممکن است روند بررسی پرونده ها به سرعت انجام شود. همه چیز به شرایط سفارت و کنسولگری کانادا و همچنین کامل بود پرونده شما و نداشتن نقص در آن بستگی دارد.

برای دانش‌ آموزانی که می‌خواهند برای تحصیل به کانادا بیایند، توصیه می‌شود که درخواست ویزای دانش‌ آموزی و مدارک خود را حداقل چند ماه قبل از تاریخ شروع دوره تحصیلی ارسال کنند تا از به وجود آمدن مشکلات پیش بینی نشده جلوگیری نمایید. همچنین شما می‌توانید از خدمات موسسه مهاجرتی آقای دکتر علیرضا صفامهر برای انجام سریعتر پروسه درخواست و اخذ ویزای دانش آموزی کمک بگیرید.

شرایط ویزای همراه دانش آموزی کانادا چیست؟

ویزای همراه دانش‌ آموزی به اعضای خانواده‌ دانش‌ آموزان که به عنوان همراه با دانش‌آموز به کانادا می‌آیند، اجازه ورود و اقامت در کانادا را می‌دهد. در زیر شرایطی را که برای ویزای همراه دانش‌آموزی کانادا به عنوان پدر یا مادر دانش آموز مورد نیاز می‌باشد را می‌توانید ببینید:

اثبات توانایی مالی برای تامین هزینه های زندگی و اقامت خود و فرزندتان در مدت زمان حضور در کانادا (به طور معمول هزینه یکسال زندگی در کانادا)

اگر اسپانسر مالی فرزند خود هستید تامین پرداخت شهریه و هزینه یکسال تحصیل و زندگی فرزند شما در کانادا
اثبات اینکه اقامت شما در کانادا به طور موقت می‌باشد و پس از پایان تحصیلات فرزندتان به کشور خود باز می‌گردید. (با ارئه تای قوی)
نداشتن سوءپیشینه
سلامت جسمانی کامل و نداشتن بیماری
توصیه می‌شود که برای اطلاعات دقیقتر و تهیه و ارسال مدارک مورد نیاز به وب‌سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا و یا به سفارت یا کنسولگری کانادا مراجعه کنید. همچنین، ممکن است در مراحل درخواست ویزای همراه دانش‌آموزی به خدمات مشاوره مهاجرت حرفه‌ای نیاز داشته باشید و از خدمات آنها استفاده کنید تا در مراحل مختلف اخذ ویزا به شما کمک کنند.
هزینه ویزای دانش آموزی کانادا | مهاجرت از طریق ویزای دانش آموزی

هزینه ویزای دانش آموزی کانادا

هزینه ویزای دانش آموزی کانادا و هزینه‌های مرتبط با ویزا با توجه به موارد مختلف از جمله نوع دوره تحصیلی، مدت تحصیل، شهر محل تحصیل، و وضعیت شما (آیا تنها دانش‌آموز هستید یا اعضای خانواده‌تان همراه شما می‌آیند) متفاوت می‌شوند. در ادامه، به برخی از هزینه‌های مرتبط با ویزای دانش‌آموزی کانادا اشاره می‌کنم:

هزینه های مربوط به ویزای دانش‌ آموزی

برای اخذ ویزای دانش‌آموزی، شما باید مبلغی به عنوان هزینه درخواست استادی پرمیت کانادا، ویزای همراه دانش آموز، بایومتریک یا انگشت نگاری به دولت کانادا پرداخت کنید. مقدار این مبلغ ممکن است تغییر کند و بسته به کشور محل اقامت شما متفاوت باشد. برای اطلاع از مقدار دقیق این هزینه ویزای دانش‌ آموزی کانادا، می‌توانید به وب‌سایت رسمی سفارت کانادا مراجعه کنید.

هزینه های بیمه درمانی

شما ممکن است بخواهید برای خود و اعضای خانواده‌ تان بیمه درمانی تهیه کنید تا از خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا بهره‌مند شوید. هزینه‌های بیمه درمانی ممکن است متغیر باشند و بسته به طرح های ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه مختلف تعیین شود.

هزینه‌های زندگی

شما به عنوان اسپانسر فرزندتان باید توانایی مالی برای تامین هزینه‌های زندگی خود و اعضای خانواده‌ تان در کانادا داشته باشید. این هزینه‌ها شامل اجاره مسکن، غذا، حمل و نقل، خرید کتاب و لوازم تحصیل، و سایر هزینه‌های روزانه می‌شوند. مقدار این هزینه‌ها ممکن است بسته به شهر و دوره تحصیلی متغیر باشد.

هزینه‌های تحصیلی

شما باید هزینه‌های تحصیلی فرزند دانش آموز خود را پرداخت کنید. این هزینه‌ها شامل شهریه دوره تحصیلی، کتب و لوازم تحصیلی، و هزینه‌های مرتبط با تحصیل می‌شوند.

سایر هزینه‌ها

هزینه‌های دیگر ممکن است شامل هزینه‌های ویزا، ترجمه مدارک، آزمون زبان انگلیسی، و هزینه‌های دیگر می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه دریافت ویزای دانش آموزی کافی است به وب سایت رسمی دولت کانادا مراجعه کنید و یا  از طریق راه های ارتباطی که دکتر علیرضا صفامهر در وب سایت خود در اختیار شما قرار داده است، با ایشان تماس بگیرید و بروزترین اطلاعات را  دریافت کنید.

تمکن مالی برای ویزای دانش آموزی کانادا

تمکن مالی و اثبات آن یکی از مهمترین مراحل در فرآیند درخواست ویزای دانش‌ آموزی کانادا است. دولت کانادا همواره از مهاجران خارجی استقبال می‌کند و به آنها خوش آمد می‌گوید، اما همچنان لازم است از اینکه اسپانسر دانش آموزان توانایی تأمین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارند اطمینان حاصل کند. در ادامه به توضیح مهمترین نکات در مورد تمکن مالی برای ویزای دانش‌آموزی کانادا می‌پردازیم:

هزینه‌ های تحصیلی

شما به عنوان پدر و مادر و اسپانسر مالی دانش آموز باید قادر باشید هزینه‌های تحصیلی فرزند خود را تامین کنید، از جمله شهریه مدرسه، کتاب و وسایل آموزشی و هزینه‌های مرتبط با دوره تحصیلی.

هزینه‌ های زندگی

باید به میزان کافی پول داشته باشید و از وضعیت و ثبات مالی خوبی برخوردار باشید، تا هزینه‌های زندگی در کانادا را پرداخت کنید، این شامل هزینه یکسال تحصیل و زندگی در کانادا از جمله هزینه‌ مسکن، خوراک، حمل و نقل، بیمه‌ پزشکی و سایر هزینه‌های روزمره.

مدارک تمکن مالی

شما به عنوان اسپانسر باید مدارک تمکن مالی معتبری ارائه دهید، مانند گردش حساب بانکی با موجودی کافی، اسنادی که نشان دهنده توانایی مالی شما برای تحصیل فرزندتان در کانادا باشند.
لطفاً توجه داشته باشید که مقادیر دقیق تمکن مالی ممکن است با توجه به وضعیت شما، دوره تحصیلی و مدرسه ای که فرزند شما در آن تحصیل می‌کند، متغیر باشد. توجه کنید اسنادی که به عنوان تمکن مالی به اداره مهاجرت کانادا یا سفارت ارائه می‌دهید باید آفیسر را قانع کند که شما پس از ورود به کانادا توانایی کافی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیلی فرزند خود را دارید و هیچ گونه مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

ریجکت شدن ویزای دانش آموزی کانادا

ریجکت شدن ویزای دانش آموزی کانادا ممکن است به دلایل مختلفی باشد، اما در اکثر موارد به دلیل عدم ارائه اطلاعات کافی و صحیح به مقامات مهاجرتی کانادا، ارائه اسناد جعلی تمکن مالی و یا عدم اثبات توانمندی مالی برای تامین هزینه‌ های زندگی و تحصیل در کانادا از دلایل رایج ریجکتی محسوب می‌شود.
رد شدن یک پرونده در دو حالت اتفاق می‌افتد. پرونده شما سریعا بررسی و طی یک تا دو هفته بعد از انگشت نگاری توسط ربات ریجکت می‌شود. و یا اینکه درخواست شما بخاطر مسائل مربوط به تای، تمکن مالی یا نواقص اطلاعات موجود در پرونده رد می‌شود. این به معنای پایان کار نیست و در هر دو حالت شما می‌توانید پس از رفع نواقص موجود پرونده دوباره درخواست ویزا دهید. در صورتی که پرونده ویزای تحصیلی (Study visa) شما توسط وکیل رسمی و زیر نظر مشاور اداره مهاجرت ارزیابی و تکمیل شود جای هیچ نگرانی نیست.
بهتر است پیش از درخواست ویزای دانش آموزی کانادا، اطلاعات مربوط به این ویزا را به دقت بررسی و همچنین با استفاده از خدمات مشاوره موسسه مهاجرتی صفامهر احتمال موفقیت پذیرش ویزای تحصیلی خود را افزایش دهید. شما باید از ارائه اطلاعات شفاف و رعایت قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، آگاه باشید، حتی اگر برای این کار به زمان و هزینه‌های بیشتری نیاز باشد. ما در تیم موسسه مهاجرتی دکتر علیرضا صفامهر این اطمینان را به شما می‌دهیم که درخواست ویزای دانش آموزی شما با موفقیت پذیرش خواهد شد.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

یافتن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند یکی از مراحل بسیار مهم در فرآیند مهاجرت شما باشد. انتخاب یک وکیل ماهر و متخصص در زمینه مهاجرت به کانادا به شما کمک می‌کند تا فرآیند مهاجرتتان به یک تجربه موفق تبدیل شود. در ادامه، به مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل مهاجرت به کانادا که بهترین وکیل را تعیین می‌کنند، اشاره می‌کنیم:
بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

تجربه و تخصص

وکیل انتخابی شما باید تخصص لازم در زمینه مهاجرت داشته باشد و تجربه کافی در انجام موارد مشابه داشته باشد. او باید قادر به تجزیه و تحلیل کیس های مختلف مهاجرتی و همچنین درک و آگاهی از قوانین و مقررات کانادا را داشته باشد.

مشتاق به گوش دادن و تعامل

وکیل شما باید به دقت به شرایط و صحبت های شما گوش دهد و با توجه به نیازها و اهداف شما بهترین روش مهاجرتی را به شما ارئه دهد. او باید توانایی برقراری ارتباط مؤثر با شما را داشته باشد. این امر از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که لازمه هر مورد مهاجرتی است.

دانش مهاجرتی

وکیل انتخابی شما باید دارای دقت و دانش بسیار بالا در امور مهاجرتی باشد. هر گونه خطا یا اطلاعات نادرست در مدارک مهاجرتی می‌تواند به رد درخواست شما منجر شود.

پیگیری و تعهد

وکیل شما باید متعهد به پیگیری امورات مهاجرتی و پرونده ویزای شما باشد. او باید به شما تضمین کند، که در طول فرآیند مهاجرت، کلیه حمایت های لازم را از شما خواهد کرد.

به طور کلی بهترین وکیل مهاجرت کسی است که در تمامی مراحل در کنار کلاینت خود باشد. از دید کلاینت های آقای دکتر علیرضا صفامهر، که پرونده درخواست ویزای آنها با موفقیت به اتمام رسیده‌ ایشان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا هستند. شما می‌توانید با آسودگی خیال پرونده درخواست ویزای تحصیلی خود را به ما بسپرید. ما در تیم مهاجرتی صفامهر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: دکتر علیرضا صفامهر

هزینه تحصیل کودکان در کانادا

هزینه تحصیل کودکان در کانادا برای هریک از استان ها متفاوت است. محاسبه هزینه تحصیل کودکان در کانادا بر اساس عوامل مختلفی انجام می شود. از جمله این عوامل می‌توان به مکان تحصیل (استان یا شهری که در آن زندگی می‌کنید)، نوع مدرسه (دولتی یا خصوصی)، پایه تحصیلی کودک شما، و… در ادامه، به برخی از عوامل مؤثر در هزینه تحصیل کودکان در کانادا اشاره می‌کنم:

نوع مدرسه

در کانادا دو نوع مدرسه وجود دارد: مدارس دولتی (عمومی) و مدارس خصوصی. مدارس دولتی معمولاً هزینه‌های کمتری دارند در حالی که مدارس خصوصی هزینه‌ و شهریه بیشتری دارند.

مکان تحصیل

هزینه تحصیل کودکان در کانادا بستگی به استان یا شهری دارد که در آن تحصیل می‌کنند. برخی مناطق هزینه‌های بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارند.

سن کودک

بسته به سن کودک شما، هزینه‌های تحصیل ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، تحصیل کودکان در مقاطع ابتدایی معمولاً ارزان‌تر است تا پایه های تحصیلی در مقاطع بالاتر.

ویژگی‌های مدرسه

بعضی مدارس خصوصی ویژگی‌های خاصی دارند که ممکن است باعث افزایش هزینه‌ها شود. مانند دارا بودن برنامه‌های آموزشی ویژه یا امکانات ورزشی بیشتر.

وضعیت مهاجرتی

برخی از کودکان مهاجر و پناهندگان ممکن است به صورت رایگان در مدارس دولتی تحصیل کنند. این مورد به وضعیت مهاجرتی و وضعیت پناهندگی آنها بستگی دارد.

اقامت دانش آموزی کانادا

اقامت دانش آموزی در کانادا به معنای اقامت موقت دانش آموزان خارجی در کانادا برای تحصیل در مدارس و موسسات آموزشی است. این اقامت برای دوره‌های تحصیلی مختلفی از جمله دوره‌های کوتاه مدت، دوره‌های زبان و دوره‌های تحصیلی بلند مدت در نظر گرفته می‌شود. اقامت دانش آموزی به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا به مدت مشخصی در کانادا زندگی کنند و در محیطی آموزشی و فرهنگی جدید تحصیل کنند. برای دریافت اقامت دانش آموزی در کانادا، باید مدارک و شرایط مشخصی را برآورده کرد و به موسسه یا مدرسه مورد نظر در کانادا درخواست داد. جهت دریافت مشاوره در رابطه با اقامت دانش آموزی با عضو رسمی شورای قانونگذاری وکلای مهاجرت کانادا (دکتر علیرضا صفامهر) تماس بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با ویزای تحصیلی دانش آموزی کانادا

آیا امکان دریافت بورسیه برای دانش آموزان بین الملی وجود داد؟

خیر. امکان اخذ بورسیه دانش آموزی برای دانش آموزان بین المللی وجود ندارد.

آیا تحصیل در مدارس کانادا رایگان است؟

خیر. برای تحصیلی در مدارس کانادا (چه مدارس دولتی یا خصوصی) باید شهریه پرداخت کنید.

انجام بایومتریک (انگشت نگاری) کانادا چند سال اعتبار دارد؟

انگشت نگاری کانادا به مدت 10 سال اعتبار دارد و نیازی به انجام مجدد آن ندارید.

آیا این امکان وجود دارد که پدر و مادر دانش آموز هر دو همزمان به عنوان همراه برای ویزای همراه دانش آموزی اقدام کنند؟

این امکان وجود دارد، اما بهتر است برای اینکه تای و وابستگی دانش آموز به ایران کم نشود یک نفر پدر یا مادر همراه با فرزند خود اقدام کند.

آیا با دریافت ویزای دانش آموزی امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد؟

بله، بعد از اتمام تحصیل در کانادا می توان برای دریافت ویزای کار بعد از تحصیل اقدام کرد. سپس با رعایت شرایط  لازم می توان اقائم دائم این کشور را اخذ نمود.

مراحل گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا

این پروسه شامل مراحلی می‌باشد که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و آشنایی کامل با قوانین اداره مهاجرت کانادا و سفارت کانادا می‌باشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای موفقیت در پذیرش از مدارس کانادا و اخذ ویزای دانش آموزی برای فرزند دلنبدتان و کاهش احتمال ریجکتی درخواست ویزا در این پروسه، کلیه این مراحل را به موسسه مهاجرتی دکتر علیرضا صفامهر وکیل و مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا بسپارید. هدف ما در موسسه مهاجرتی صفامهر اخذ ویزای تحصیلی در سریع ترین زمان ممکن است.

2 فکر در مورد “ اخذ ویزای دانش آموزی کانادا توسط وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

  1. عاطفه مرادی گفت:

    زمان لازم برای صدور ویزای دانش آموزی چقدر است؟

    1. دکتر علیرضا صفامهر گفت:

      صدور ویزای دانش‌آموزی در کانادا ممکن است تا چند هفته یا حتی چند ماه زمان ببرد. این زمان ممکن است به دلیل حجم درخواست‌ها، نیاز به بررسی‌های داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *