مهاجرت به نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک (New Brunswick’s) یکی از استان های کانادا است که به عنوان جواهری در کانادا شناخته می شود. این استان در مجاورت استان کبک، خلیج سنت لارنس، تنگه نورثامبرلند و هم چنین خلیج فاندی واقع شده است. مساحت این استان 72,908 کیلومتر مربع است که بیشتر آن را جنگل پوشانده است. جنگل‌های زیبا، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و سواحل زیادی در این استان قرار دارد و طبیعت بسیار زیبایی دارد. فردریکتون مرکز استان نیوبرانزویک است. جمعیت این استان حدود ۷۹۴,۳۰۰ نفر است و انگلیسی و فرانسوی، زبان های رسمی آن هستند. مهمترین شهرهای این استان فردریکتون، مونکتون، سنت جان، دیپه و ریورویو است. با توجه به اینکه این استان در مجاورت اقیانوس اطلس قرار گرفته است، آب و هوای آن قاره ای است. استان نیوبرانزویک در فصل های سرد سال، شاهد بارش گسترده برف و هم چنین یخبندان است و در تابستان هوایی گرم و مرطوب دارد. دمای هوا در زمستان در برخی از شهرها به منفی 30 درجه نیز می رسد.

مهاجرت به استان نیوبرانزویک | استان نیوبرانزویک

مهاجرت به نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک در سالیان اخیر توانسته است با بهره گیری از برنامه های مهاجرتی مختلف مهاجران زیادی را به خود جذب کند. این برنامه ها برای متقاضیان با شرایط مختلف طراحی شده است و در صدد است تا بتواند بهترین و واجد شرایط ترین افراد را برای مهاجرت به این استان انتخاب کند.

استان نیوبرانزویک به عنوان جواهر پنهان کانادا، هر ساله میزبان مهاجران زیادی از اقصی نقاط جهان است که برای شروع یک زندگی جدید و یا بازدید از زیبایی های بی نظیر این استان راهی کانادا می شوند. این استان در صدد ایجاد اقتصادی پیشرفته و مدرن است و برای تحقق این امر، برنامه های مهاجرتی مختلفی را راه اندازی کرده است تا از طریق آن بتواند مهاجران خارجی را جذب کند. داشتن طبیعتی بکر و زیبا، داشتن تنوع فرهنگی، مهاجرپذیر بودن و رشد اقتصادی مهمترین عواملی است که سبب شده است در سالیان اخیر مهاجران زیادی این استان را برای مهاجرت انتخاب کنند. بدیهی است که جذب مهاجران جدید علاوه بر اینکه نیروی کار مورد نیاز این استان را فراهم می کند سبب جذب سرمایه و رشد و پیشرفت اقتصادی آن نیز می شود. هزینه پایین زندگی در مقایسه با بسیاری از استان های کانادا، یکی دیگر از عوامل افزایش استقبال از مهاجرت به این استان بوده است. افرادی که درآمد متوسطی نیز دارند به راحتی می توانند در این استان زندگی خوبی برای خود داشته باشند. هزینه زندگی در این استان به طور میانگین برای یک فرد مجرد در حدود ۱,۳۵۰ دلار کانادا در ماه است که در مقایسه با سایر استان ها بسیار مقرون به صرفه است و سبب شده است که این استان به عنوان یکی از ارزانترین استان های کانادا شناخته شود. هم چنین هزینه زندگی ماهانه برای یک خانواده چهار نفره حدود 4800 دلار کانادا است. شهرهای فردریکتون و مونکتون به عنوان گرانترین شهرهای این استان شناخته می شوند.

برنامه استانی نیوبرانزویک (NBPNP) چیست؟

برنامه استانی نیوبرانزویک به افرادی که توانایی ها و مهارت های موردنیاز این استان را دارند این اجازه را می دهد که بتوانند از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت کنند. برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک با هدف سرعت بخشیدن به فرایند مهاجرت و دریافت اقامت دائم توسط نیروهای کار ماهر و متخصص و هم چنین سرمایه گذاران خارجی و اعضای خانواده آنان راه اندازی شده است. این برنامه شامل برنامه نیروی ماهر نیوبرانزویک، برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک، برنامه سرمایه گذاری نیوبرانزویک، برنامه ابتکار استراتژیک و برنامه مهاجرت آتلانتیک نیوبرانزویک می شود.
برنامه استانی نیوبرانزویک | مهاجرت به نیوبرانزویک

مزایای مهاجرت به نیوبرانزویک

در کنار طبیعت زیبا و چشم نواز، استان نیوبرانزویک توانسته است با ویژگی های منحصربفردی که دارد مهاجران زیادی را به خود جذب کند. مهمترین مزایای مهاجرت به استان نیوبرانزویک عبارتند از:

  1. دو زبانه بودن: یکی از مزایای زندگی در استان نیوبرانزویک این است که این امکان را برای مهاجران فراهم می کنند تا بتوانند دو زبان فرانسوی و انگلیسی را یاد بگیرند.
  2. فرصت‌های شغلی: اگر می خواهید به تحصل بپردازید و یا کسب و کار جدیدی را در کانادا راه اندازی کنید، بدون شک استان نیوبرانزویک یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه هاست. این استان در زمینه فناوری و امنیت سایبری یکی از استان های پیشرو است و فرصت های شغلی زیادی را در اختیار کارجویان قرار می دهد.
  3. زندگی باکیفیت: یکی از جذابترین و مهمترین مزایای زندگی در استان نیوبرانزویک، هزینه پایین زندگی و در عین حال کیفیت بالای زندگی است.
  4. هوای سالم: استان نیوبرانزویک از لحاظ کیفیت هوا، یکی از سالم ترین و تمیزترین استان های کانادا است و از کمترین آلودگی هوا برخودار است.
  5. خدمات بهداشتی و درمانی: یکی از مزایای فوق العاده ارزشمند زندگی در این استان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بسیار باکیفیت است. پوشش درمانی استان نیوبرانزویک سبب شده است که هزینه خدمات درمانی در این استان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

حداقل شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک

کسانی که قصد مهاجرت به استان نیوبرانزویک را دارند باید از حداقل شرایط عمومی مهاجرت به این استان برخوردار باشند. البته باید به این نکته توجه داشت که هر کدام از روش های مهاجرت به این استان، شرایط خاص خود را نیز دارند.

  1. داشتن حداقل 22 و حداکثر 55 سال سن
  2. داشتن مدرک زبان و برخوداری از مهارت های چهار گانه ی زبانی
  3. داشتن حداقل مدرک دیپلم دبیرستان
شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک | برنامه استانی نیوبرانزویک

انواع روشهای مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا

روش های مختلف مهاجرت به استان نیوبرانزویک کانادا با این هدف راه اندازی شده اند که بتوانند نیروهای متخصص و ماهر و هم چنین سرمایه گذاران بین المللی را جذب این استان کنند. در کل متقاضیان می توانند به روش های مختلفی به این استان مهاجرت کنند که هر کدام از این روش ها برای افراد خاصی طراحی شده است.
1

برنامه کارآفرینی پس از دوره فارغ‌التحصیلی نیوبرانزویک New Brunswick Post-Graduate Entrepreneurial Stream

این برنامه در واقع برای فارغ التحصیلان دانشگاه های بین المللی و هم چنین موسسات آموزشی این استان طراحی شده است. متقاضیان این برنامه باید بتوانند یک کسب و کار در این استان راه اندازی کنند و یا حداقل صاحب این موقعیت شغلی شوند و مدیریت آن را به مدت حداقل یک سال در اختیار داشته باشند. متقاضیان برای اینکه بتوانند برای این روش مهاجرتی واجد شرایط باشند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • حداقل 2 سال دوره تحصیلی پس از متوسطه را در دانشگاه یا کالج‌های محلی نیوبرانزویک بگذرانند.
  • دوره‌های حضوری آموزش در نیوبرانزویک را بگذرانند.
  • 100 درصد از مالکیت و مدیریت یک کسب‌وکار در استان نیوبرانزویک را به‌ مدت حداقل یک‌سال در اختیار داشته باشند.
  • پس از فارغ‌التحصیلی، مجوز کار معتبر کسب کنند.
  • فرم اظهار علاقه را ارسال کنند.
  • فرم دعوت نامه را دریافت کنند.
2

برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک کانادا New Brunswick Skilled Worker Stream

این روش مهاجرتی در واقع به کارفرمایان این استان این امکان را می دهد تا بتوانند افرادی که داری مهارت ها و دانش خاصی هستند را از بین مهاجران خارجی و هم چنین فارغ التحصیلان بین المللی انتخاب و استخدام کنند. کارفرمایان به کمک این روش مهاجرتی می توانند کمبود نیروی کار خود را جبران کنند. این روش برای افرادی مناسب است که مهارت، تحصیلات و هم چنین تجربه کاری لازم را دارند و می توانند به صورت دائم در این استان زندگی کنند و مشغول به کار شوند. میزان نیاز استان به نیروی کار و هم چنین اعتبارات مهاجرت فدرال، مهم ترین فاکتورهای تعیین تعداد متقاضیان واجد شرایط است.

  • پیشنهاد شغلی: داشتن پیشنهاد یک کار تمام وقت از یک کارفرمای استانی
  • داشتن شرایط موردنیاز: داشتن حداقل شرایط موردنیاز برای این برنامه و تهیه و ارسال تمام مدارک موردنیاز به همراه درخواست مهاجرت
  • ثبت‌نام آنلاین: ساخت پروفایل اکسپرس انتری و به روز کردن آن به صورت پیوسته
  • دعوت‌نامه برای اپلای: ثبت یک درخواست کامل از طریق سیستم آنلاین نیوبرانزویک ظرف مدت 45 روز کاری
  • ارسال درخواست استانی به GNB: بررسی در خواست شما توسط GNB پس از ارسال آن توسط شما و پرداخت هزینه های آن
  • تصمیم گیری از طرف GNB: تصمیم گیری نهایی توسط GNB
  • ارسال درخواست فدرال به IRCC: ارسال درخواست به سازمان مهاجرتی کانادا برای دریافت اقامت دائم پس از دریافت نامزدی از GNB
  • تصمیم گیری توسط IRCC: مطلع ساختن دولت نیوبرانزویک از تصمیم برای ورود به این کشور 30 روز قبل از انجام این کار و بعد از دریافت اقامت دائم کانادا
3

برنامه اکسپرس اینتری نیوبرانزویک کانادا New Brunswick Express Entry Stream

برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک، به استان نیوبرانزویک این امکان را می دهد تا بتواند با استفاده از سیستم اکسپرس انتری فدرال، نیروی کار مورد نیاز خود را که دارای مهارت ها و صلاحیت های موردنیاز باشد جذب کند.

  • ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری فدرال: ساختن پروفایل اکپسرس انتری
  • واجد شرایط بودن: داشتن حداقل شرایط موردنیاز و هم چنین مدارک و اسناد موردنیاز
  • ارسال EOI: ثبت EOI و قرار گرفتن در INB Express Entry
  • دریافت دعوتنامه برای درخواست (ITA): ثبت درخواست کامل از طریق سیستم آنلاین ظرف مدت 45 روز پس از دریافت دعوت نامه
  • ارسال درخواست استانی به :GNBبررسی در خواست شما توسط GNB پس از ارسال آن توسط شما و پرداخت هزینه های آن
  • تصمیم گیری از طرف :GNBتصمیم گیری نهایی توسط GNB
  • ارسال درخواست فدرال به : IRCCارسال درخواست به سازمان مهاجرتی کانادا برای دریافت اقامت دائم پس از دریافت نامزدی از GNB
  • تصمیم گیری توسط IRCC: مطلع ساختن دولت نیوبرانزویک از تصمیم برای ورود به این کشور 30 روز قبل از انجام این کار و بعد از دریافت اقامت دائم کانادا
4

برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک کانادا برای رانندگان کامیون New Brunswick Skilled Worker Stream for Truck Drivers

این روش مهاجرتی برای رانندگان کامیونی طراحی شده است که تحت استاندارد NOC 7511 در حوزه حمل و نقل مشغول به فعالیت هستند. متقاضیان روش مهاجرتی برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک کانادا برای رانندگان کامیون باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری به عنوان راننده کامیون ظرف مدت 5 سال اخیر
  • حضور فیزیکی در استان و دریافت پیشنهاد شغلی تمام وقت
  • داشتن گواهینامه رانندگی معتبر کلاس 1
5

برنامه مهاجرت تجاری نیوبرانزویک کانادا New Brunswick Business Immigration Stream

این برنامه مختص کارآفرینان باتجربه است که قصد راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار فعال در این استان و هم چنین اقامت در آن را دارند. متقاضیان باید حاقل شرایط موردنیاز شامل سن، زبان، تحصیلات، دارایی خالص شخصی، مالکیت کسب و کار یا تجربه مدیریت ارشد را داشته باشند.

  • واجد شرایط بودن: داشتن حداقل شرایط موردنیاز و هم چنین مدارک و اسناد موردنیاز
  • ثبت‌نام آنلاین: ایجاد پروفایل نامزدی در سیستم آنلاین مهاجرت نیوبرانزویک
  • ابراز علاقه: ارسال EOI
  • دعوت به درخواست(ITA): ارسال درخواست کامل توسط نامزدهای منتخب به صورت آنلاین پس از دریافت ITA
  • ارسال درخواست استانی به :GNBبررسی در خواست شما توسط GNB پس از ارسال آن توسط شما و پرداخت هزینه های آن
  • نامه پشتیبانی برای مجوز کار: تصمیم گیری نهایی توسط دولت نیوبرانزویک و دریافت نامه پشتیبانی برای مجوز کار
  • تاسیس کسب و کار و نامزدی استانی: راه اندازی کسب و کار ظرف مدت 9 ماه پس از تاریخ ورود شما به کانادا
  • درخواست اقامت دائم: ارسال درخواست اقامت دائم کانادا به IRCC
6

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک کانادا New Brunswick Entrepreneurial Stream

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک یکی از برنامه‌های مهاجرتی این استان است که در صدد آماده کردن افراد حرفه ای و حاضر به سرمایه گذاری است. شرایط اولیه این روش مهاجرتی شامل:

  • داشتن حداقل دارایی خالص 600000 دلار کانادا
  • سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 250 هزار دلار در یک کسب و کار در این استان
  • داشتن 5 سال سابقه مدیریت در سطح ارشد در یک کسب و کار در 5 سال اخیر
  • نهایی کردن قرارداد تجاری با دولت نیوبرانزویک و سپرده‌ گذاری به مبلغ 100 هزار دلار کانادا
  • توضیح طرح تجاری موردنظر در قالب یک متن 1000 تا 1500 کلمه ای
7

برنامه ابتکار استراتژیک نیوبرانزویک کانادا Strategic Initiative Stream

برنامه ابتکار استراتژیک نیوبرانزویک برای نیروی کاری که زبان آنها فرانسوی است و مهارت، تحصیلات و تجربه کاری موردنیاز برای کمک به اقتصاد استان نیوبرانزویک را دارند و تمایل به زندگی و کار دائمی در این استان را دارند، راه اندازی شده است. داشتن حداقل الزامات زیر برای این روش ضروری است:

  • تمایل به اقامت در استان
  • داشتن وابستگی در استان نیوبرانزویک
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم
  • داشتن تمکن مالی موردنیاز برای زندگی در این استان
  • داشتن حداقل 19 سن و حداکثر 55 سال سن
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی موردنیاز
8

برنامه مهاجرت آتلانتیک نیوبرانزویک New Brunswick Atlantic Immigration Program

نیوبرانزویک به عنوان یکی از چهار استان آتلانتیک با دولت کانادا در راستای جذب نیروی کار خارجی برای برطرف کردن کمبود نیرو در این منطقه همکاری می کند. برای شرکت در برنامه مهاجرت آتلانتیک، باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای واجد شرایط دریافت کنید.
9

برنامه سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

مهمترین شرط برای سرمایه گذاری در نیوبرانزویک، داشتن سرمایه است. هم چنین داشتن تجربه فعالیت تجاری برای مدیریت کسب و کار یکی دیگر از شرایط این برنامه است. حداقل شرایط لازم برای سرمایه گذاری شامل:

  • داشتن حداقل 21 سن و حداکثر 55 سال سن
  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مدیریتی در 5 سال گذشته
  • انجام حداقل 150000 دلار کانادا سرمایه گذاری
  • داشتن حداقل دارایی خالص 600000 دلار کانادا
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم
  • داشتن نمره زبان مورد نیاز
  • کسب 65 امتیاز در سیستم امتیازبندی

مهاجرت به نیوبرانزویک در دستان امن دکتر صفامهر وکیل و مشاور رسمی سازمان مهاجرت کانادا

با توجه به گستردگی و روش های مختلف مهاجرتی که برای ورود به استان نیوبرانزویک وجود دارد، انتخاب روش درست همواره یکی از مهمترین نکات در مهاجرت به این استان است. بهره گیری از تجریبات و دانش تخصصی یک مشاور رسمی همچون دکتر علیرضا صفامهر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین روش مهاجرتی به استان نیوبرانزویک را انتخاب کنید و بدون دغدغه و با آرامش کامل اقامت دائم این استان را برای خود و سایر اعضای واجد شرایط خانواده تان کسب کنید.
مهاجرت به نیوبرانزویک یا کمک مشاور رسمی سازمان مهاجرت به کانادا

مدارک لازم جهت شرکت در برنامه استانی نیوبرانزویک کانادا

جهت شرکت در برنامه استانی نیوبرانزویک کانادا لازم است که متقاضیان مدارکی را آماده و ارسال کنند. برخی از این مدارک در بین تمامی روش های مهاجرتی مشترک است و برخی مختص به یک روش مهاجرتی خاص است.

  • نامه‌های حاوی سوابق کاری قبلی به همراه اطلاعات شرکت های قبلی
  • قراردادهای کاری
  • مجوز کار
  • اطلاعات مالیاتی

  • فرم اطلاعات کارفرمای کارگر ماهر
  • نامه‌های سابقه کاری
  • قراردادهای کاری
  • مجوز کار
  • آگهی شغلی
  • اطلاعات مالیاتی

  • نامه‌های سوابق کاری صادر شده توسط کارفرمایان برای 5 سال اخیر
  • قراردادهای کاری امضا شده توسط فرد و کارفرمایان در 5 سال گذشته
  • فرم رضایت و اظهارنامه
  • چارت سازمانی شرکت با اشاره به موقعیت و تعداد کارکنان
  • فیش حقوقی برای 12 ماه اخیر
  • شرح دارایی خالص شخصی

مراحل اخذ اقامت دائم کانادا از روش سرمایه گذاری در نیوبرانزویک کانادا

برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در نیوبرانزویک، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

سپس باید اطلاعات و مستندات خود را به وزارتخانه رهبری و مهاجرت نیوبرانزویک ارسال کنید، از جمله مدارک شخصی، سوابق تحصیلی و حرفه‌ای، گواهی سلامت، قرارداد سرمایه‌گذاری و ...

پس از بررسی مستندات، ممکن است بخواهید در مصاحبه شخصی شرکت کنید. این مصاحبه به منظور بررسی مهارت‌ها و توانایی‌های شماست.

در صورت پذیرش برنامه سرمایه‌گذاری شما توسط نیوبرانزویک، باید مبلغ کامل سرمایه‌گذاری خود را پرداخت کنید.

پس از پرداخت کامل سرمایه‌گذاری، شما می‌توانید ویزای موقت دریافت کنید که معمولا به مدت دو سال اعتبار دارد.

پس از سپری شدن دوره ویزای مؤقت، می‌توانید درخواست اقامت دائم را ارائه کنید و بر اساس شرایط مندرج در آن، اقدام به کسب اقامت دائم نمایید

امتیازبندی مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق اکسپرس اینتری

کسب امتیاز برای مهاجرت به نیوبرانزویک با توجه با فاکتورهای مختلفی همچون سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کاری و سایر فاکتورهای مدنظر تعیین می گردد که در روش های مختلف مهاجرتی متفاوت است.

امتیازبندی مهاجرت به نیوبرانزویک

امتیازبندی برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

جدول امتیازبندی سطح تحصیلات برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سطح تحصیلات

امتیازدهی

دکترا

25

کارشناسی ارشد

23

مدرک دوساله تحصیلات تکمیلی

19

مدرک یک‌ساله تحصیلات تکمیلی

15

تحصیلات زیر دیپلم

5

جدول امتیازبندی سطح زبان اول برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سطح زبان اول

امتیازدهی

-

Writing Reading Listening Speaking
سطح CLB 9 و بالاتر 6 6 6 6
سطح CLB 8 5 5 5 5
سطح CLB 7

4

4

4

4

جدول امتیازبندی سطح زبان دوم برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سطح زبان

امتیازدهی

حداقل سطح CLB 5 در کلیه‌ی مهارت‌های زبانی

4

سطح CLB 4 یا پایین‌تر در کلیه‌ی مهارت‌های زبانی

0

جدول امتیازبندی سابقه کار برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سابقه کار

امتیازدهی

6 سال و بیشتر

15

4 الی 5 سال

13

2 الی 3 سال

11

یک سال

9

کمتر از یک‌سال غیر قابل قبول

جدول امتیازبندی سن برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سن

امتیازدهی

کمتر از 22 سال

0

22 الی 35

12

36 سال

11

37 سال

10

 38 سال

9

39 سال

8

 40 سال

7

41 سال

6

42 سال

5

43 سال

4

44 سال

3

45 سال

2

46 سال

1

47 و بالاتر

0

جدول امتیازبندی سازگاری برنامه اکسپرس انتری نیوبرانزویک

سازگاری

امتیازدهی

متقاضی حداقل یک‌سال کار مجاز و تمام‌وقت را در نیوبرانزویک انجام داده است

10

استخدام هماهنگ‌شده (Arranged employment)

5

گذراندن یک دوره تحصیلی حداقل 2 ساله در نیوبرانزویک

5

سوابق تحصیلی همسر یا شریک زندگی مشترک در نیوبرانزویک

5

سابقه کاری همسر یا شریک زندگی مشترک در نیوبرانزویک

5

داشتن اقوام و بستگان نزدیک در نیوبرانزویک

5

سطح مهارت‌های زبانی همسر یا شریک زندگی مشترک

5

امتیازبندی برنامه نیروی کار ماهر نیبرانزویک

جدول امتیازبندی سطح تحصیلات برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک

سطح تحصیلات

امتیازدهی

دکترا

20

کارشناسی ارشد

20

کارشناسی و دیپلم

19

تحصیلات زیر دیپلم

15

جدول امتیازبندی سطح زبان برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک

سطح زبان

امتیازدهی

-

Speaking Listening Reading Writing
سطح CLB 7 و بالاتر 6 6 6 6
سطح CLB 5-6 5 5 5 5
سطح CLB 4

4

4

4

4

جدول امتیازبندی سابقه کار برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک

سابقه کار

امتیازدهی

5 سال

20

4 سال

16

 3 سال

12

2 سال

8

1 سال

5

جدول امتیازبندی سن برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک

سن

امتیازدهی

22 الی 25

10

19 الی 21

8

جدول امتیازبندی سازگاری برنامه نیروی کار ماهر نیوبرانزویک

سازگاری

امتیازدهی

وجود خانواده در استان نیوبرانزویک

10

تحصیلات در استان نیوبرانزویک 5 و 10 امتیاز
استخدام در استان نیوبرانزویک 10 و 15 امتیاز
استخدام همسر در نیوبرانزویک

5

مهارت‌های شغلی

5

لیست مشاغل مورد نیاز استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک لیست مشاغل موردنیاز خود را دارد که منطبق با آن اقدام به جذب نیرو می کند. لیست مشاغل مورد نیاز این استان به شرح زیر است:

مشاغل

مدیران ارشد شامل مدیران مالی، ارتباطات و سایر خدمات تجاری

مدیران رستوران و خدمات غذایی

تحلیل گران مالی و سرمایه گذاری

متخصصان منابع انسانی

دستیاران اجرایی

ماموران و افسران خرید

دستیاران اداری

تکنسین‌های حسابداری و دفترداران

تحلیلگران و مشاوران سیستم‌های اطلاعاتی

تکنسین شبکه رایانه‌ای

مهندسان و طراحان نرم افزار

تحلیل‌گر داده و مدیران داده‌ها

افراد برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهنده‌های رسانه‌های تعاملی

مربیان و دستیاران نونهالان

مترجمان، مترجم شفاهی

خریداران عمده فروشی و خرده فروشی

آشپزها

مهاجرت تحصیلی به نیوبرانزویک

نیوبرانزویک یکی از استان‌هایی است که برای تحصیل بسیار مناسب است. این استان به دلیل کیفیت تحصیلی زیاد، هزینه مقرون بصرفه برای زندگی و شرایط تحصیلی مناسبی که در اختیار فارغ التحصیلان قرار می‌دهد، محبوبیت بسیاری برای اشخاصی دارد که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند. دانشگاه نیوبرانزویک یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه های کانادا است که در رشته های مهندسی و کامپیوتر رتبه ی بالایی دارد.

سوالات متداول مهاجرت به نیوبرانزویک

مهاجرت به استان نیوبرانزویک به چند روش ممکن است؟

مهاجرت به این استان به 5 روش اکسپرس نیوبرانزویک، برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی کار ماهر برای رانندگان کامیون، برنامه کارآفرینی و برنامه کارآفرینی پس از دوره فارغ‌التحصیلی ممکن است.

حداقل و حداکثر سن مجاز برایبرنامه های استانی نیوبرانزویک چقدر است؟

برای مهاجرت به استان نیوبرانزویک باید حداقل 22 و حداکثر 55 سال سن داشته باشید.

فاکتورهای اصلی امتیازبندی برای متقاضیان کدام است؟

فاکتورهای اصلی شامل سن، زبان، مدرک تحصیلی، پیشنهاد شغلی و سابقه کاری است.

چقدر طول میکشد از طریق برنامه استانی نیوبرازونیک اقامت دائم کانادا را بگیرم؟

زمان لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند زمان پرداخت ممیزی، زمان پرداخت برابری امتیازی یا زمان پرداخت برنامه استانی وابسته باشد.

2 فکر در مورد “ مهاجرت به نیوبرانزویک

  1. نسرین گفت:

    سلام به نظر شما مهاجرت تحصیلی به نیوبرانزویک مناسب است؟؟

    1. تحریریه صفامهر گفت:

      استان نیوبرانزویک کیفیت تحصیلی بالا، هزینه زندگی مقرون صرفه و شرایط تحصیلی مناسبی دارد همچنین دانشگاه نیوبرانزویک یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه های کانادا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *