برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور NLPNP

استان نیوفاندلند و لابرادور

استان نیوفاندلند و لابرادور در شمال شرقی کانادا واقع شده‌‌ و یکی از زیباترین و خاص‌ترین نقاط این کشور محسوب می‌شود. مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور و اقامت در این استان، یکی از روشهای اخذ اقامت دائم و دریافت شهروندی کانادا می‌باشد. این استان شرقی ترین استان در بین استان های کانادا است، که از شرق با اقیانوس اطلس مرز ساحلی دارد و از غرب تنها با استان کبک مرز خاکی دارد. جمعیت این استان در آخرین سرشماری ها بیش از 500000 نفر برآورد شده است، و مرکز این استان و همچنین بزرگترین شهر آن سینت جانز (سنت جونز) نام دارد، که در جزیزه نیوفاندلند واقع شده است. سنت جانز بیستمین شهر بزرگ کانادا است و حدود 40 درصد از کل جمعیت این استان یعنی بیش از 100000 نفر در این شهر ساکن شده اند. استان آلبرتا یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در کانادا در بین مهاجران است. سالانه تعداد زیادی مهاجر از کشورهای مختلف جهان برای زندگی در این استان وارد کانادا می شوند. کیفیت بالای زندگی، برخورداری از دانشگاههای کلاس جهانی، پیشرفت و امنیت، فرصت های شغلی مناسب، هزینه پایین زندگی، زیبایی های طبیعی، رشد اقتصادی، مهاجرت پذیر بودن و هم چنین آب و هوای مناسب سبب شده است که مهاجران زیادی این استان را به سایر استان های کانادا برای کار و تحصیل ترجیح بدهند.
برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور | مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور
این شهر یکی از قدیمی ترین و شرقی ترین شهرهای کاناد در امتداد خط ساحلی جزیره نیوفاندلند است که بندر آن یکی از مهمترین مراکز تجاری، صنعتی و قطب ماهیگیری جزیره نیوفاندلند است. این استان از دو قسمت اصلی به نام ‌جزیره نیوفاندلند و منطقه لابرادور در شمال غربی جزیره تشکیل شده است، که هر کدام ویژگی‌ های جغرافیایی، فرهنگی و طبیعت منحصر به فرد خود را دارند. نیوفاندلند، جزیره‌ای زیبا و دارای خط ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس است. از طرف دیگر، لابرادور منطقه‌ ای وسیع در خاک اصلی کانادا است، که دارای مناظر بکر، طبیعت بی نظیر، خطوط ساحلی با اقیانوس اطلس، جنگل های انبوه شمالی، صخره های باستانی، دره ها و کوهستان‌ های شگفت انگیز، دریاچه ها، رودخانه ها و… است. این منطقه به عنوان یکی از مناطق صنعتی کانادا شناخته شده و اقتصاد آن بر پایه صنایع مرتبط با دریا و همچنین به دلیل طبیعت آن، صنایع استخراج منابع طبیعی به ویژه در بخش معدن، نفت و گاز متکی است. استان نیوفاندلند و لابرادور به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب برای گردشگران و توریست ها نیز شناخته می‌شود. که با تاریخچه‌ فرهنگی غنی و تمدن 9000 ساله مردم بومی این منطقه و ساکنان اولیه آن، آب و هوای معتدل، نزدیکی به دریا و وجود سواحل آن و… گردشگران داخلی و خارجی را جذب می‌کند.
مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا با توجه به ویژگی‌ها و شرایط آن، می‌تواند برای افرادی که به دنبال زندگی در یک محیط طبیعی منحصر به فرد هستند، فرصتی جذاب باشد. این استان با داشتن مناظر خیره‌ کننده، سواحل زیبا و چشم نواز، جنگل های انبوه و آب و هوای معتدل، یکی از مقاصد جذاب برای افراد علاقمند به زندگی در یک محیط طبیعی و به دور از استرس و تنش زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ است، می‌باشد. همچنین، مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور به افراد این امکان را می‌دهد تا اقامت دائم در این استان و کسب شهروندی کانادا را دریافت کنند و از امکانات و خدمات شهروندان کانادایی نیز بهره‌مند شوند. اقتصاد متنوع استان، از جمله صنایع ماهیگیری، کشاورزی، استخراج و معدن، تولید انرژی، مزیت‌ ها و فرصت های شغلی زیادی را برای افراد مهاجر به این استان ایجاد می‌کند. همچنین، سفر و گردش در این استان با وجود جاذبه‌ های فراوان طبیعی و فرهنگی، از دیگر مزایای مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور محسوب می‌شود.

برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور چیست؟

برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) یک برنامه استانی است، که توسط دولت استانی نیوفاندلند و لابرادور اجرا می‌شود و با هدف جذب مهاجران ماهر و متخصص به این استان ایجاد شده است. برنامه NLPNP به متقاضیانی که دارای مهارت‌ها و توانمندی‌ های لازم در حوزه‌ های مختلف و مورد نیاز این استان هستند، امکان مهاجرت با استفاده از مسیر های سریعتر و ساده‌تر نسبت به دیگر برنامه‌ های مهاجرتی کانادا را فراهم می‌کند. این برنامه به صورت هماهنگ با نیازهای اقتصادی و اجتماعی استان طراحی شده‌ و افرادی که می‌توانند به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک کنند، در این برنامه انتخاب خواهند شد.
در این برنامه، متقاضیان می‌توانند از طریق دسته‌ بندی های مختلفی مانند Express Entry Skilled Worker و Skilled Worker، به شرط اینکه دارای تجربه کاری و تحصیلات مرتبط با حوزه‌ شغلی نیازمند استان باشند و سایر شرایط مورد نیاز دیگر این برنامه را داشته باشند، درخواست خود را ثبت کنند.

روش های مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

برای مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور در کانادا، متقاضیان می‌توانند از چند روش مختلف استفاده کنند. یکی از راه‌ های اصلی مهاجرت به این استان، شرکت در برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) است. این برنامه به افراد ماهر و متخصص این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز های اقتصادی و اجتماعی استان، درخواست مهاجرت خود را ثبت کنند. علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند از مسیرهای مهاجرت رایج کانادا مانند Express Entry نیز استفاده کنند و در صورت انتخاب به عنوان نامزد استانی توسط استان نیوفاندلند و لابرادور، به برنامه NLPNP منتقل شوند. همچنین، برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان بین‌المللی و کارآفرینان نیز وجود دارد، که مهاجرت و اخذ اقامت در این استان را برای این دسته از افراد آسان می‌کند.
روش های مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور
1

اسکیل ورکر استان نیوفاندلند و لابرادور از طریق اکسپرس اینتری

برنامه اسکیل ورکر استان نیوفاندلند و لابرادور از طریق اکسپرس اینتری برای آن دسته از مهاجرانی طراحی شده است، که به مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور و اقامت دائمی در این استان تمایل دارند، در استخر اکسپرس انتری اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا پذیرفته شده‌اند و همچنین در این استان یک پیشنهاد کاری تمام وقت دارند. در این دسته بندی اگر مدارک مهاجرتی شما کامل باشد و هیچ نقصی نداشته باشد، دولت فدرال مدارک شما را در مدت زمان 6 ماه بررسی خواهد کرد. این مدت زمان در مقایسه با پروسه بررسی اکسپرس انتری فدرال که حدود 12 ماه یا بیشتر از آن طول خواهد کشید، زمان مناسب و بسیار کوتاه تری است.

شرایط لازم برای شرکت در برنامه اسکیل ورکر نیوفاندلند از طریق اکسپرس اینتری

  • در استخر اکسپرس انتری IRCC پذیرفته شده‌ و دارای کد اکسپرس انتری معتبر باشید.
  • یک جاب آفر تمام وقت از یک کارفرمای نیوفاندلند و لابرادور دارید.
  • قصد دارید تا به صورت دائم در استان نیوفاندلند و لابرادور اقامت داشته باشید.
  • مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا بالاتر دارید.
  • مجوز کار از اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا IRCC داشته باشید.
  • ثابت نمایید که قصد اقامت دائم در استان نیوفاندلند و لابرادور را دارید.
  • حداقل نمره مورد نیاز زبان را ارائه دهید.
  • در جدول امتیازدهی PNP (برنامه های مهاجرت استانی کانادا) حداقل امتیاز 67 از 100 را کسب نمایید.

آیا همه می‌توانند در برنامه نیروی کار ماهر نیوفاندلند شرکت کنند؟

برنامه نیروی کار ماهر نیوفاندلند (Newfoundland and Labrador Skilled Worker) یکی از زیربرنامه‌های برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) است. این برنامه برای جلب نیروی کار ماهر به منظور تامین نیاز های بازار کار استان طراحی شده است. اما برای شرکت در این برنامه، متقاضیان باید شرایط خاصی را برآورده کنند و همه افراد توانایی شرکت در این برنامه را ندارند. شرایط معمولاً شامل مواردی مانند داشتن تجربه کار مرتبط، داشتن مهارت‌ها و توانمندی‌ های لازم، داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرما در استان، و داشتن تحصیلات معتبر است. همچنین، داشتن مهارت در زبان انگلیسی نیز اهمیت دارد و افراد باید نمره قابل قبولی در زبان انگلیسی ارائه دهند همچنین متقاضیان باید به میزان خاصی امتیاز کسب کنند.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه گذاری

هزینه درخواست

زمان پردازش

بله

خیر

بله

خیر

250 دلار کانادا

25 روز کاری

چه کسانی برای شرکت در برنامه نیروی کار ماهر اکسپرس انتری نیوفاندلند واجد شرایط نیستند؟

  • آن دسته افرادی که در استخر اکسپرس انتری پذیرفته نشده باشند.
  • در سیستم امتیازدهی حداقل امتیاز لازم 67 از 100 امتیاز را کسب نکرده باشند.
  • از دولت فدرال درخواست پناهندگی کرده باشند.
  • نتوانند مدارک و مستندات درخواستی PNP را ارائه دهند.
  • نتوانند به آفیسر اداره مهاجرت اثبات کنند، که قصد سکونت و کار به طور جدی در نیوفاندلند و لابرادور را دارند.
  • نتوانند تمکن مالی مورد نیاز را ارائه دهند.
  • متقاضی مهاجرت یا هر یک از اعضای خانواده متقاضی دارای سوء پیشینه و سوابق کیفری باشند.
  • اطلاعات نادرست به دولت فدرال و اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا IRCC ارائه کرده باشید.
2

اسکیل ورکر استان نیوفاندلند و لابرادور

برنامه اسکیل ورکر استان نیوفاندلند و لابرادور یا همان نیروی کار ماهر، ویژه آن دسته از نیروی کار ماهر بین المللی و خارجی و مهاجرانی است، که در زمینه کاری خود ماهر هستند و مهارت هایی دارند و این مهارت ها مورد نیاز بازار کار کانادا و ضروری می‌باشد. اگر شما هم متقاضی این دسته بندی هستید باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای ساکن نیوفاندلند و لابرادور داشته باشید و یا در حال حاضر با مجوز کار معتبر از اداره کار مهاجرت و پناهندگی کانادا در این استان مشغول به کار باشید. از جمله الزامات این برنامه می‌توان به این مورد اشاره کرد که کارفرمای شما باید ثابت کند به مهارت شما نیاز دارد و این نیاز را نمی‌توان از طریق بازار کار کانادا برآورده کرد.

مراحل بررسی درخواست در اسکیل ورکر نیوفاندلند و لابرادور

پروسه مراحل بررسی درخواست اسکیل ورکر استان نیوفاندلند و لابرادور به طور کلی شامل سه مرحله می‌باشد:
ارجاع پرونده مهاجرتی شما به افسر و تائید توسط آفیسر اداره مهاجرت
بررسی مدارک و پرونده مهاجرتی
و ارزیابی پرونده و تائید نهایی درخواست شما

شرایط لازم جهت شرکت در برنامه اسکیل ورکر نیوفاندلند و لابرادور

  • یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای ساکن نیوفاندلند و لابرادور دارید.
  • شما مابین 21 تا 59 سال سن دارید.
  • تمکن مالی کافی برای اقامت و زندگی در این استان را دارید.
  • توانایی اثبات این قضیه که قصد اقامت دائم در این استان را دارید.
  • حداقل نمره لازم و قابل قبول در زبان انگلیسی و فرانسوی داشته باشید.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه گذاری

هزینه درخواست

زمان پردازش

خیر

خیر

بله

خیر

250 دلار کانادا

25 روز کاری

3

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور از طریق کارآفرینی

برنامه‌ های کارآفرینی در استان نیوفاندلند و لابرادور افراد کارآفرین و موفق را به مهاجرت به این استان تشویق می‌کنند. این برنامه‌ها به افراد که توانایی راه‌اندازی، مدیریت و یا خرید یک کسب و کار را دارند، امکان مهاجرت به این استان را با ایجاد فرصت‌ های شغلی برای خود و دیگران فراهم می‌کند. از مهاجران کارآفرین درخواست می‌شود تا یک طرح کسب و کار جذاب و اقتصادی ارائه دهند و در صورت تایید طرح آنها، اجازه مهاجرت به استان و سکونت در نیوفاندلند و لابرادور به آنها اعطا می‌شود. این برنامه‌ها نه تنها به افراد این امکان را می‌دهند که به عنوان کارآفرین در کانادا فعالیت کنند، بلکه با ایجاد شغل برای شهروندان و پیشرفت اقتصادی و توسعه استان کمک می‌کنند. از دیگر مزایای این برنامه‌ها می‌توان به ارائه حمایت‌ های مالی و مشاوره‌ های کسب و کار اشاره کرد که به مهاجران کمک می‌کند تا کسب و کار خود را با موفقیت راه‌اندازی کنند.

برنامه کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

این برنامه ویژه آن دسته از مهاجرانی است، که قصد مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور از طریق کارآفرینی و ایجاد شغل را دارند. برای این برنامه مهاجرتی استان نیوفاندلند و لابرادور شما باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • باید بین 21 تا 59 سال سن داشته باشید.
  • در جدول EOI (سیستم ارزیابی ابراز علاقه مندی) حداقل 72 از 120 امتیاز را کسب نمایید.
  • 600000 دلار کانادا سرمایه شخصی داشته باشید.
  • حداقل 200000 دلار کانادا در کسب و کار مدنظر سرمایه گذاری کرده باشید و یا سهامدار 33 درصد از کسب و کار را داشته باشید.
  • در 5 سال گذشته حداقل دو سال تجربه مدیریت یا مالکیت یک کسب و کار را داشته اید.
  • یک طرح تجاری جدید و نوآورانه ارائه دهید.
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه را داشته باشید.
  • قصد زندگی و سکونت دائمی در استان نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشید.
  • حداقل باید یک عنوان شغلی تمام وقت را برای شهروندان کانادایی یا مقیم این کشور ایجاد نمایید.
  • قبل از شروع کسب و کار یا خرید یک بیزینس، از این استان دیدن کرده باشید.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه گذاری

هزینه درخواست

زمان پردازش

خیر

خیر

بله

بله

1000 دلار کانادا

بستگی به زمان مورد نیاز برای تایید مدارک دارد.

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی کارآفرین نیوفاندلند و لابرادور

برای شرکت در این برنامه باید واجد شرایط لازم باشید. شرایط مورد نیاز برنامه فارغ التحصیلان بین المللی کارآفرین نیوفاندلند و لابرادور شامل موارد زیر می‌باشد:

  • باید حداقل 21 سال داشته باشید.
    یک طرح کسب و کار به همراه
  • اسناد مالی ارائه نمایید.
    باید حتما از دانشگاه مموریال کالج آتلانتیک شمالی طی دو سال
  • گذشته فارغ التحصیل شده باشید.
  • باید حتما ویزای کار پس از تحصیل PGWP داشته باشید.
  • حداقل نمره CLB 7 را در زبان انگلیسی کسب کرده باشید.
  • باید حداقل یک سال تجربه مدیریت یک کسب و کاری که یک سوم مالکیت آن متعلق به شما است را داشته باشید.
  • باید حداقل یک عنوان شغلی تمام وقت را برای شهروندان کانادایی یا مقیم این کشور ایجاد نمایید.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه گذاری

هزینه درخواست

زمان پردازش

خیر

بله

بله

بله

250 دلار کانادا

بستگی به زمان مورد نیاز برای تایید مدارک دارد.

4

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

دسته‌بندی فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور ویژه دانشجویان بین المللی است، که از یک موسسه دانشگاهی یا آکادمی معتبر در کانادا فارغ التحصیل شده باشند.

شرایط لازم جهت شرکت در برنامه فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور کانادا

  • مجوز کار پس از پایان تحصیل PGWP داشته باشید و مجوز شما در زمانی که برای برنامه استانی درخواست می‌دهید حداقل 4 ماه اعتبار داشته باشد.
  • یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای ساکن نیوفاندلند و لابرادوربرای یک عنوان شغلی تمام وقت داشته باشید.
  • جاب آفر شما در NOC TEER 0,1,2,3 قرار داشته باشد و یا عنوان شغلی در ناک TEER 4 که برای آن درخواست می‌دهید، به این شرط که این عناوین شغلی مورد تقاضای استان باشد.
  • پیشنهاد کاری شما حداقل شامل 30 ساعت کار در طول هفته باشد.
  • شروط الزامی استخدام آن عنوان شغلی را که برای آن درخواست می‌دهید را برآورده نمایید.
  • بین 21 تا 59 سال سن داشته باشید.
  • اثبات کنید که قصد اقامت و سکونت در نیوفاندلند و لابرادور را دارید.
  • حداقل نمره مورد نیاز و قابل قبول در زبان انگلیسی یا فرانسوی کسب نمایید.
  • تمکن مالی لازم برای اقامت در استان نیوفاندلند و لابرادور را ارائه دهید.
  • اگر تحصیلات خود را در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر در خارج از نیوفاندلند و لابرادور گذرانده‌اید، باید عنوان شغلی یا جاب آفر شما با رشته تحصیلیتان مرتبط باشد.
  • اگر فارغ التحصیل از دانشگاهی خارج از نیوفاندلند و لابرادور هستید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود ارائه دهید.

پروفایل اکسپرس اینتری

ارتباط با استان

جاب آفر

نیاز به سرمایه گذاری

هزینه درخواست

زمان پردازش

خیر

خیر

بله

خیر

هزینه ای ندارد

25 روز کاری

5

برنامه مهاجرت آتلانتیک کانادا

برنامه مهاجرت آتلانتیک یک برنامه مهاجرتی مشترک بین دولت فدرال کانادا و چهار استانی که در نزدیکی اقیانوس اطلس قرار دارند، می‌باشد.

این استانها شامل نیوبرانزویک، نیوفایندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد می‌باشد. برنامه مهاجرت آتلانتیک (Atlantic Immigration Program) به کارفرمایان این چهار استان حوزه آتلانتیک اجازه می‌دهد، که افراد و نامزد های واجد شرایط را برای عناوین شغلی که نتوانسته آن را با افراد محلی پر کنند، استخدام نمایند.
برای این برنامه مهاجرتی شما به عنوان متقاضی واجد شرایط می‌توانید در خارج از کانادا زندگی کنید و یا به طور موقت در کانادا اقامت داشته باشید. اما باید پیش از درخواست یک جاب آفر از کارفرما داشته باشید و یا توسط یک کارفرما استخدام شوید. برای مهاجرت به کانادا (Immigrate to Canada) از طریق برنامه آتلانتیک باید یکی از دو شرایط زیر را داشته باشید:
به تازگی از یکی از دانشگاه های معتبر حوزه آتلانتیک کانادا فارغ التحصیل شده باشید.
نیروی کار ماهر مورد نیاز استان باشید.

شرایط لازم جهت شرکت در برنامه فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور کانادا

  • مجوز کار پس از پایان تحصیل PGWP داشته باشید و مجوز شما در زمانی که برای برنامه استانی درخواست می‌دهید حداقل 4 ماه اعتبار داشته باشد.
  • یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای ساکن نیوفاندلند و لابرادوربرای یک عنوان شغلی تمام وقت داشته باشید.
  • جاب آفر شما در NOC TEER 0,1,2,3 قرار داشته باشد و یا عنوان شغلی در ناک TEER 4 که برای آن درخواست می‌دهید، به این شرط که این عناوین شغلی مورد تقاضای استان باشد.
  • پیشنهاد کاری شما حداقل شامل 30 ساعت کار در طول هفته باشد.
  • شروط الزامی استخدام آن عنوان شغلی را که برای آن درخواست می‌دهید را برآورده نمایید.
  • بین 21 تا 59 سال سن داشته باشید.
  • اثبات کنید که قصد اقامت و سکونت در نیوفاندلند و لابرادور را دارید.
  • حداقل نمره مورد نیاز و قابل قبول در زبان انگلیسی یا فرانسوی کسب نمایید.
  • تمکن مالی لازم برای اقامت در استان نیوفاندلند و لابرادور را ارائه دهید.
  • اگر تحصیلات خود را در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر در خارج از نیوفاندلند و لابرادور گذرانده‌اید، باید عنوان شغلی یا جاب آفر شما با رشته تحصیلیتان مرتبط باشد.
  • اگر فارغ التحصیل از دانشگاهی خارج از نیوفاندلند و لابرادور هستید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود ارائه دهید.

عوامل تاثیر گذار بر امتیازبندی برنامه های مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور کانادا

تاثیر سن بر برنامه مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

سن

امتیاز

21-30

12

31-40

16

41-50

8

51-59

4

60 سال و بیشتر

0

تاثیر سابقه کار بر برنامه مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

میزان سابقه کار

امتیاز

5 سال و بیشتر

40

3-5 سال

30

1-3 سال

20

1 سال

10

تاثیر تحصیلات بر برنامه مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

مدرک تحصیلی

امتیاز

مدرک دکتری

24 امتیاز

کارشناسی ارشد

20 امتیاز

کاردانی

12 امتیاز

دیپلم

6 امتیاز

امتیازات تکمیلی برنامه مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

امتیازات تکمیلی

داشتن بستگان خانوادگی در نیوفاندلند

10 امتیاز

سابقه کار در کانادا

5 امتیاز

سابقه کار در نیوفاندلند

7 امتیاز

لیست مشاغل مورد نیاز استان نیوفاندلند و لابرادور

حوزه مشاغل و عنوان شغلی مورد نیاز

مشاغل

حوزه بهداشت و درمان شامل مشاغل

پزشک - پرستار متخصص – پرستار رسمی – مسئول مراقبت های شخصی – روانشناس بالینی – فیزیکدان پزشکی – پرتودرمانی
حوزه مهندسی شامل عناوین شغلی توسعه دهنده نرم افزار – مهندسی پزشکی – توسعه دهنده و طراح UX و UI – مهندسی برق – مهندس مکانیک – توسعه دهنده پایتون – توسعه دهنده .NET – مهندسی زیرساخت
حوزه مشاغل تخصصی شامل عناوین شغلی متخصص امنیت – متخصص فضای ابری – بیوانفورماتیک – پشتیبانی شبکه کامپیوتر – دستیار پژوهشی – تحلیگر داده – تکنسین کشتی – اپراتور ROV – متخصص نقشه های دریایی – نویسنده متخصص و حرفه‌ای
حوزه مشاغل مرتبط با صنایع دریایی شامل کاپیتان – مدیریت و پرورش نگهداری آبزیان – تکنسین تاسیسات – دستیار مدیر – رئیس کارگاه – مدیر ناحیه
مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور | مزایا و معایب برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور

مزایا و معایب مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور در کانادا با مزایا و معایب خود همراه است. از جمله مزایای مهم مهاجرت به این استان می‌توان به طبیعت بکر، زیبا و خیره‌ کننده آن اشاره کرد. این استان با مناظر کوهستانی، رودخانه ها و دریاچه ‌های زیبا، و سواحل شگفت انگیز به گردشگران و ساکنان در این استان فرصت های مسافرتی و گردشگری زیادی را ارائه می‌دهد.

از دیگر مزایا، برنامه استانی NLPNP برای مهاجران فرصت‌های شغلی زیاد و متنوعی را فراهم می‌کند. این برنامه این امکان را به افراد مهاجر می‌دهد که با مهارت‌ها و توانمندی‌های خود، به رشد اقتصادی استان کمک کنند و در زمینه ‌ها و موقعیت های شغلی مختلف مشغول بکار شوند.

اما در کنار مزایا، برخی معایب نیز وجود دارد. این استان دارای آب و هوای نسبتاً سرد است که برخی افراد ممکن است به آن عادت کرده نباشند. همچنین، به دلیل جمعیت کمتر نسبت به برخی استان‌ها، فرصت ‌های شغلی و زندگی شهری ممکن است در آن محدودتر باشد. به طور کلی، مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور با توجه به مزایا و معایب آن، به ویژگی‌ها و ترجیحات شخصی متقاضی بستگی دارد و نیازمند ارزیابی دقیق از جانب متقاضی مهاجرت است.

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور در دستان امن دکتر علی رضا صفامهر وکیل و مشاور رسمی سازمان مهاجرت کانادا

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا، با راهنمایی و مشاوره از جناب آقای دکتر علیرضا صفامهر، که وکیل و مشاور رسمی سازمان مهاجرت کانادا است، می‌تواند یک تجربه موفقیت‌آمیز باشد. وی با تخصص در زمینه قوانین مهاجرتی کانادا و آشنایی با جزئیات برنامه‌ها و زیر برنامه های استانی نیوفاندلند و لابرادور، می‌تواند متقاضیان را در مراحل مختلف مهاجرت، از انتخاب برنامه متناسب با شرایط آنها تا ارائه مدارک و آماده‌ سازی برای مصاحبه، به دقت راهنمایی کند. جهت دریافت خدمات مشاوره و ارتباط با جناب آقای دکتر علیرضا صفامهر وکیل و مشاور مهاجرتی رسمی کانادا لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه نماید و یا فرم های موجود در سایت را تکمیل کنید.
مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور-مشاور رسمی مهاجرت به کانادا

سوالات متداول برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور کانادا

چه برنامه‌های مهاجرتی استانی در نیوفاندلند و لابرادور وجود دارد؟

در نیوفاندلند و لابرادور، برنامه استانی مهاجرتی با نام NLPNP وجود دارد. این برنامه به مهاجران با مهارت ‌ها و توانمندی ‌های مورد نیاز استان اجازه مهاجرت به این استان را می‌دهد.

آیا برای شرکت در برنامه NLPNP نیاز به پیشنهاد کار از یک کارفرما در استان است؟

در برخی از زیر برنامه‌های NLPNP نیاز به پیشنهاد کار از یک کارفرما در استان ممکن است، وجود داشته باشد. این شرایط بستگی به نوع زیربرنامه و شرایط آن دارد.

آیا مهاجران به استان نیوفاندلند و لابرادور باید به زبان انگلیسی مسلط باشند؟

بله، مهارت در زبان انگلیسی یکی از الزامات مهم برنامه‌های مهاجرتی به نیوفاندلند و لابرادور است. نمره مورد نیاز در آزمون های زبان مانند IELTS یا CLB معمولاً از متقاضیان خواسته می‌شود.

آیا استفاده از وکیل مهاجرتی برای شرکت در برنامه NLPNP الزامی است؟

استفاده از یک وکیل مهاجرتی خبره و با تجربه جهت مهاجرت به این استان توصیه می‌شود، زیرا وکیل با داشتن تخصص و تجربه در زمینه مهاجرت، می‌تواند متقاضیان را در انتخاب مسیر مناسب، برنامه مهاجرتی متناسب با شرایط شما، تدوین مدارک، و پیگیری فرآیند مهاجرت راهنمایی و کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *