Dr. Alireza Safamahar is an official member of the Legislative Council of Immigration Consultants of Canada /membership number  R713305

دستورالعمل بازگشت مرزهای کانادا صادر شد

دستورالعمل بازگشت مرزهای کانادا صادر شد
  1. شهروندان ایالات متحده که به طور کامل واکسینه شده اند از ۹ آگوست اجازه ورود به کانادا را می توانستند
  2.  قرنطینه هتل در ۹ آگوست برای پایان دادن به
  3. اصلاح دستورالعمل قرنطینه برای کودکان واکسینه شده کانادایی و مسافران معاف
  4.  توریست ها از سایر کشورها از ۷ سپتامبر در صورتی که به طور کامل واکسینه شده است اجازه می دهد تا ورود به کانادا را داشته باشید
  5.  ممنوعیت ورود مسافران هندی تا ۲۱ آگوست تمدید شد
  6. فرودگاه های پذیرش مسافران بین المللی ادامه داشت.

از تاریخ ۹ آگوست شهروندان ایالات متحده که کاملا واکسینه شده است اجازه ورود به کانادا را می دهد

شهروندان آمریکایی که از خاک ایالات متحده وارد می شود اجازه می دهد تا وارد شوید و در صورتی که از کشور ثالثی قصد ورود به کانادا را داشته باشید اجازه ورود به کانادا وجود دارد .

از تاریخ ۷ سپتامبر توریست های دیگر کشورها در صورتیکه به طور کامل واکسینه شده است ، اجازه ورود به کانادا را می داد. همچنین از تاریخ ۹ اگوست قرنطینه اجباری هتل پایان می یابد.

مسافر ورودی دیگر نیازی را برای ارائه تست کرونا در زمان ورود و هشت روز پس از ورود به نخواهند داشت اما ممکن است به طور معمول راندوم شود در صورت استفاده از آزمایش انجام شود.

توریست ها بایستی حداقل چهارده روز از تزریق آخرین دوز واکسنشان گذشته باشد.

توجه داشته باشید که بایستی بایستی حتماً با یکی از واکسن های مورد نیاز کانادا یعنی فایزر ، مدرن ، آسترازنا و جانسون اند جانسون واکسینه شده باشد.

همچنین مسافران باید گواهینامه واکسن به زبان انگلیسی و یا فرانسه یا ترجمه رسمی آن را همراه داشته باشند.

قبل از سفر به کانادا بایستی کلیه مدارک موجود در برنامه Arrive CAN می تواند سابمیت شود. همه هواپیماهای مسافرتی برای اجازه سفر به اطلاعات سابمیت در برنامه Arrive CAN نیاز به داشتن و بدون داشتن رسیدگی به سابمیت اجازه سفر نخواهند داشت.

از تاریخ ۹ آگوست فزرندان زیر ۱۲ سال که شرایط واکسن نیستند و فرزندان آنها که والدین و همراه هستند کاملاً واکسینه شده اند برای ورود به سیستم لازم است تا ۱۴ روز از قرن گذشته استفاده کنید و فقط بایستی پروتکل های اعلامیه بهداشت عمومی را رعایت کنید و باید در زمان ورود و هشت روز بعد از ورود نتیجه تست کرونا را ارائه دهد.

برای کودکان لیست ویژه فعالیت های مجاز یا غیر مجاز اعلام نشده ولی در ۱۴ روز اول نمی تواند در فعالیت های گروهی و مدرسه حضور داشته باشد.

همچنین از تاریخ ۹ آگوست فرودگاه هوالیفکس ، کبک سیتی ، اتاوا ، وینیپگ و ادمونتون پذیرش پروازهای بین المللی را ادامه می دهد.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu